نگاه شهرداری تبریز در تملکات مولدسازی و تولید ارزش‌ افزوده است
کد خبر: 4109529
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

نگاه شهرداری تبریز در تملکات مولدسازی و تولید ارزش‌ افزوده است

شهردار تبریز با بیان اینکه نگاه شهرداری تبریز در تملکات مولدسازی و تولید ارزش‌افزوده است، گفت: در حوزه درآمد پایدار اقدامات زیادی انجام داده و به موفقیت‌هایی رسیده‌ایم.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهداری، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، امروز، چهارم دی‌ماه، در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه نگاه شهرداری تبریز در تملکات مولدسازی و تولید ارزش‌افزوده است، گفت: در حوزه درآمد پایدار اقدامات زیادی انجام داده و به موفقیت‌هایی رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه شش پل نیمه‌تمام در سطح شهر موجب اذیت مردم شده بود، گفت: این شش پل در اصلاح بودجه آمده که اگر براساس بودجه پیش می‌رفتیم، باید این پل‌ها سال آینده تکمیل می‌شد.

هوشیار، با اعلام اینکه از میان شش پل نیمه‌تمام، دو پروژه پیش از این افتتاح شده و دو روگذر میدان شهید فهمیده و روگذر رسالت نیز ماه جاری و ماه آینده افتتاح خواهد شد، گفت: در سال‌های گذشته با تملک اندکی از پروژه‌های مسیرگشایی، مردم گرفتار روند کند اجرای پروژه‌ها می‌شدند که در این دوره از همکاران خواستیم تا پایان سال چند پروژه مسیرگشایی را به اتمام برسانند.

شهردار تبریز، میزان افزایش بودجه تملک باغات را ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: دو ایستگاه مترو طی هفته‌های اخیر تکمیل شده و ایستگاه بعدی نیز در ۲۲ بهمن افتتاح می‌شود.

وی تأمین عمده درآمد شهرداری در سال‌های آتی را از درآمد پایدار پیش‌بینی کرد و افزود: در حوزه درآمد پایدار اقدامات زیادی انجام داده‌ایم و موفقیت‌هایی به دست آورده‌ایم. در روزهای آتی با قطعی شدن موضوع، خبر خوشی در حوزه درآمد پایدار خواهیم داد.

شهردار تبریز همچنین ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروشی را عامل مهمی در کاهش ترافیک معابر سطح شهر دانست و گفت: قصد شهرداری تبریز آسیب زدن به معیشت این قشر نیست.

وی با اشاره به ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروشی سطح شهر، گفت: هم اکنون این طرح در حال اجرا است و در این مدت کم شاهد هستیم که ترافیک معابر تغییر محسوسی داشته است.

هوشیار، با تأکید بر اینکه هدف مدیریت شهری از اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروشی، آسیب به معیشت فعالان این حوزه نیست، از مکان یابی برای فعالیت این وانت‌بارها خبر داد.

وی با اشاره به ایجاد میدان دام، گفت: ایجاد میدان دام نیز در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده و اجرا خواهد شد تا این عارضه نیز از بین برود. امیدوارم اعضای شورای شهر همراهی مناسبی برای اجرای این طرح‌ها در سال آینده داشته باشند.

انتهای پیام
captcha