واگذاری بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز از کمیته امداد به وزارت بهداشت
کد خبر: 4113386
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
با مجوز مقام معظم رهبری انجام شد

واگذاری بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز از کمیته امداد به وزارت بهداشت

بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز با مجوز مقام معظم رهبری از کمیته امداد به وزارت بهداشت واگذار شد.

واگذاری بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز از کمیته امداد به وزارت بهداشت

به گزارش ایکنا به نقل از وبدا، طی مراسمی که در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، واگذاری قطعی بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز از کمیته امداد به وزارت بهداشت به امضای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رسید.

براساس این گزارش در جهت بهره‌مندی عموم مردم به ویژه نیازمندان استان خوزستان از خدمات تخصصی، بهره برداری بهینه از ظرفیت و امکانات بیمارستان، به روزآوری و توسعه کمی و کیفی با استفاده از دانش و تجهیزات روز، توسعه و ارتقای فضاهای درمانی و محیطی بیمارستان و همچنین مدیریت تخصصی و پرهیز از موازی کاری، بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز طی تفاهمنامه‌ای از کمیته امداد امام خمینی(ره) به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واگذار شد.

یادآوری می‌شود، مطابق این تفاهمنامه پذیرش مددجویان کمیته امداد در این بیمارستان دارای اولویت بوده و هزینه درمان آنان رایگان خواهدبود. بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز دارای ۲۵۲ تخت بیمارستانی در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر زیربنا و نیز ۱۰ هزار متر عرصه مجهز به 78 تخت ویژه و شش اتاق عمل و بخش‌های تخصصص اطفال، جراحی، داخلی، مغز و اعصاب است.

انتهای پیام
captcha