نمایشگاه مجازی پوستر «کوثر رسوال‌الله(ص)» راه‌اندازی شد
کد خبر: 4114320
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵

نمایشگاه مجازی پوستر «کوثر رسوال‌الله(ص)» راه‌اندازی شد

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از افتتاح نمایشگاه مجازی پوستر «کوثر رسوال‌الله(ص)» به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد.

نمایشگاه مجازی پوستر «کوثر رسوال‌الله(ص)» راه‌اندازی شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: در نمایشگاه مجازی پوستر «کوثر رسوال‌الله(ص)»  که از 19 دی‌ماه آغاز به کار کرده 20 پوستر طراحی شده و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این پوسترها در پیام‌رسان‌های مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در ایتا، بله و آی‌گپ ارسال شده است و مخاطبان می‌توانند برای مشاهده این پوسترها به این پیام رسان‌ها به آدرس quran_aqr@ مراجعه کنند.

میریان اظهار کرد: جایگاه والا و متعالی حضرت فاطمه(س) و فرزندانش در عالم تکوین و هدایت بشر، عظمت معنوی بانوی بزرگ اسلام، نظارت حضرت زهرا(س) در روز رستأخیز بر اعمال انسان‌ها، شأن آیه تطهیر، مؤدت و محبت نسبت به نزدیکان پیامبر، شأن نزول سوره کوثر و ... از جمله موضوعات مطرح شده در پوسترهای این نمایشگاه مجازی بوده  که برگرفته از آیات قرآن کریم، احادیث اهل بیت(ع) و منابع معتبر دینی است.

وی افزود: کوثر رسول‌الله، مشکات الهی، خانه فاطمه جایگاه نور و هدایت، انسان بزرگ الهی، دریای فضیلت، ستاره فروزان، شاخه‌ای از شجره طوبی، حقیقت شب قدر، فاطمه صراط مستقیم الهی، ایمان به فاطمه شرط هدایت، صالح درگاه الهی، مقرب الهی و ناظر عمل نیکان، فاطمه مبرا از هر ناپاکی، برترین زن مسلمان و... از جمله عنوان‌های این پوسترها است.

 مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: از 19 دی‌ماه  تا 9 بهمن‌ماه هر روز یک پوستر در کانال‌های مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام
captcha