تورنتو؛ میزبان سومین نمایشگاه بین‌المللی حلال کانادا
کد خبر: 4115284
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

تورنتو؛ میزبان سومین نمایشگاه بین‌المللی حلال کانادا

سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی حلال کانادا اردیبهشت ماه 1402 در تورنتو برگزار خواهد شد.

تورنتو،‌ میزبان سومین نمایشگاه حلال کانادا

به گزارش ایکنا به نقل از Grocery Bussiness، نمایشگاه بین‌المللی حلال کانادا 2023 (Halal Expo Canada 2023) قرار است در اردیبهشت ماه 1402 در شهر تورنتو برگزار شود. به گفته مسئولان، نمایشگاه حلال کانادا به عنوان دروازه‌ای به بازار رو به رشد حلال آمریکای شمالی عمل می‌کند و  محصولات حلال با کیفیت و فرصت‌های شبکه‌ای را برای خریداران و تأمین‌کنندگان حلال از شرق تا غرب گرد هم می‌آورد.

نمایشگاه بین‌المللی حلال کانادا برای ترویج محصولات، خدمات و مشاغل حلال در کانادا و سراسر جهان طراحی شده و این نمایشگاه فرصتی را برای جامعه مسلمان و غیرمسلمانان فراهم می‌کند تا در مورد اهمیت صنعت حلال در مورد سلامت، ایمنی، کیفیت و اخلاق در هر بخش اطلاعات بیشتری کسب کنند.

این نمایشگاه شامل حضور گسترده‌ غرفه‌داران کشورهای مختلف به همراه سخنرانان برجسته‌ای است که تخصص خود را در زمینه‌های مرتبط با صنعت رو به رشد حلال به اشتراک خواهند گذاشت.

علاوه بر غذا و نوشیدنی،‌ داروها و لوازم آرایشی، تأمین مالی اسلامی، تجارت الکترونیک حمل و نقل و  گردشگری بخش‌های دیگری هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه بین‌المللی حلال کانادا 2023 از 17 تا 18 می 2023 (27 و 28 اردیبهشت ماه 1401) در سالن 4 مرکز بین‌المللی تورنتو برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha