ضرورت همبستگی هیئات مذهبی در اجرای برنامه‌ها
کد خبر: 4118489
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳

ضرورت همبستگی هیئات مذهبی در اجرای برنامه‌ها

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس بر همبستگی و مشارکت در اجرای برنامه هیئات مذهبی تأکید کرد و گفت: مسئولان هیئات مذهبی ضروری است در دعوت از سخنرانان و مداحان برنامه‌ریزی و دقت داشته باشند.

رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان فارس، نشست توجیهی جمعی از هیئات مذهبی شیراز  امروز، 10 بهمن در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار و طی مراسمی مجوز فعالیت مذهبی تحویل مسئولان این هیئت‌ها شد.

رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی استان فارس بر همبستگی و مشارکت در اجرای برنامه هیئات مذهبی تأکید کرد و گفت: مسئولان هیئات مذهبی ضروری است در دعوت از سخنرانان و مداحان برنامه‌ریزی و دقت داشته باشند و از اشخاصی در برنامه‌ها دعوت شود که این برنامه‌ها به انحراف کشیده نشود.

وی به برنامه‌ریزی، اهتمام و توجه به محورهای همچون اصل ولایت و داشتن بصیرت، توجه به جلوگیری از نشر مسائل انحرافی، توجه به انجام امور مشترک و تقویت برنامه‌های مذهبی در عصر ظهور، لزوم شرکت در برنامه‌های مشترک مانند عید غدیر، شهادت حضرت زهرا(س)، شهادت حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع)، امام موسی‌بن جعفر(ع)، نیمه شعبان و گرامیداشت دیگر مناسبت مذهبی تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha