درخشش بيجار در مرحله استانی مسابقات قرآنی بسيج کردستان
کد خبر: 4118638
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

درخشش بيجار در مرحله استانی مسابقات قرآنی بسيج کردستان

اعضای کانون فرهنگی ـ هنری «گل نرگس» بیجار، پس از کسب موفقیت در مرحله شهرستانی بیست‌و‌نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج این بار در مرحله استانی خوش درخشیدند.

مسابقات قرآن و عترت بسیج

علی بابایی، مدیر مسئول کانون فرهنگی ـ هنری گل نرگس روستای جیران شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: اعضای کانون فرهنگی ـ هنری گل نرگس در مسابقات قرآن بسیج ناحیه شهرستان بیجار شرکت کردند و تعدادی از آنها به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند.

وی افزود: بعد از موفقیت در مرحله شهرستانی، اعضای کانون با شرکت در بیست‌و‌نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج استان کردستان موفق به کسب رتبه‌های برتر این مسابقات شدند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گل نرگس روستای جیران شهرستان بیجار بیان کرد: در این دوره از مسابقات محمد بابایی رتبه اول و امیرحسن خدامرادی رتبه سوم در رشته نهج‌البلاغه و محمد بابایی رتبه دوم در رشته حفظ پنج جزء و نعمت مسلم‌نیا رتبه سوم در رشته مفاهیم را کسب کردند.

وی با اشاره به فعالیت‌های این کانون فرهنگی ـ هنری در رشته‌های قرآنی افزود: کلاس‌های قرآنی در رشته‌های مختلف قرآن در این کانون فرهنگی با حضور اساتید مجرب قرآنی برگزار می‌شود و همین امر زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای قرآنی اعضای این کانون شده است.

بابایی در پایان یادآور شد: محمد بابایی، نفر اول رشته نهج‌البلاغه به مرحله کشوری بیست‌و‌نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج راه یافت.

انتهای پیام
captcha