جوان مسیحی اهل کشور اسپانیا در حرم حضرت رضا(ع) مسلمان شد
کد خبر: 4118921
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

جوان مسیحی اهل کشور اسپانیا در حرم حضرت رضا(ع) مسلمان شد

مدیر زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی گفت: در شب میلاد حضرت جوادالائمه(ع) جوان مسیحی اهل کشور اسپانیا به دین مبین اسلام مشرف شد.

حرم حضرت رضا(ع)به گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمد ذوالفقاری، مدیر زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: همزمان با ایام پربرکت ماه رجب‌ و در شب میلاد حضرت جوادالائمه(ع)، جوان 27 ساله مسیحی از کشور اسپانیا، پس از سه سال مطالعه و تحقیق با حضور در دفتر مدیریت زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی و در فضایی معنوی با ادای شهادتین به دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) مشرف شد.

وی بیان کرد: بنا به درخواست این جوان تازه مسلمان، برای پاسخگویی به سؤالات، جلسه‌ای دو ساعته با حضور کارشناسان مذهبی اسپانیایی زبان برگزار و به سؤالات دینی و اعتقادی وی پاسخ داده شد.

ذوالفقاری ادامه داد: به رسم یادبود، هدایای فرهنگی و کتاب‌هایی با موضوع آشنایی با اسلام، عقاید، احکام و مکتب تشیع به زبان اسپانیولی از سوی مدیریت زائران غیرایرانی حرم مطهر امام رضا(ع) به این تازه مسلمان اهدا شد.

مدیر زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: همه ساله تعداد قابل توجهی از مرتبطین با برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به توفیق الهی در زمره ره‌یافتگانی هستند که توفیق تشرف به اسلام را در حرم مطهر رضوی درک می‌کنند.

این جوان اسپانیایی در پایان مراسم، اسلام را گم شده خود توصیف کرد و تعالیم اسلامی را نجات‌بخش زندگی عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha