خدمت به نیازمندان، پاسداری از انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4119994
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
آیت‌الله علم‌الهدی:

خدمت به نیازمندان، پاسداری از انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رسیدگی به درماندگان و ارائه خدمات به مردم در همه ابعاد، در چارچوب و مفهوم انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد، آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، در مراسم اهدای 320 سری جهیزیه به معسرین حاشیه شهر مشهد، ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: نکته‌ای که شاید در ذهن برخی دوستان وجود داشته باشد، این است که با وجود نهادهای خدماتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، هلال احمر و نهادهای خدماتی و امدادی دیگر، حرکت‌های خدماتی و امدادی سپاه پاسداران به چه منظور است.

وی با بیان اینکه سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است، بیان کرد: هر اقدامی در حوزه انقلاب باشد، در حوزه رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.چیزی در انقلاب پیدا نمی‌کنید که در حوزه سپاه نباشد، رسیدگی به درماندگان و ارائه خدمات به مردم در همه ابعاد در چارچوب و مفهوم انقلاب است.

علم‌الهدی به ریزش‌های رخ داده در عمر 44 ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در طول 44 سال انقلاب، در جریان‌های انقلابی، نظامی و جریان‌های روزمره، ریزش‌ها و فتنه‌های گوناگونی رخ داده که دو عامل داشت؛ عامل اول، آسیب به اخلاص ما بود.

امام جمعه مشهد اضافه کرد: هرجا اخلاص ما آسیب دید، آنجا دچار مشکل شدیم و هر عزیزی از ما در اخلاصش آسیب وارد شد، برگشت، در مقابل انقلاب ایستاد و ایجاد مشکل کرد.

وی اظهار کرد: روزی که عزیز رزمنده فداکار در مقابل دشمن ایستاد و در زیر باران آتش دشمن، جز شهادت در آینه فکرش چیزی نبود، اخلاصی داشت که تنها خدا در باورش نمایان می‌شد و زمانی در مقابل انقلاب ایستاد که در نظرش، آن خدای شب عملیات کنار رفت.

علم‌الهدی عامل دوم ریزش‌ها را «رسالت نشناسی» دانست و افزود: در برخی موقعیت‌ها، ما نه خودمان را شناختیم و نه رسالتمان را و ضربه‌هایی که در طول انقلاب خوردیم، به دلیل بازگشت از مسیر خدا و فراموش کردن رسالت‌هایمان بود.

وی ضمن قدردانی از اقدامات حمایتی رخ داده در رسیدگی به نیازمندان، گفت: امتیار کار و خدمات شما، خشنودی قلب امام زمان(عج) است و امیدواریم در مقابل، حضرت برای ما و شما نیز دعا کنند.

انتهای پیام
captcha