راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اتحاد و اعتماد ملی از ارزش‌های انقلاب است
کد خبر: 4121143
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اتحاد و اعتماد ملی از ارزش‌های انقلاب است

امام جمعه شهرستان گرمی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد و مظهر اتحاد و اعتماد ملی از ارزش‌های انقلاب و نمکی بر زخم دیرینه دشمنان از نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

خطبه های نماز جمعه گرمیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین یدالله صفری، امام جمعه شهرستان گرمی، ۲۱ بهمن‌ماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان گرمی اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد و مظهر اتحاد و اعتماد ملی از ارزش‌های انقلاب، یک «نه» بزرگ به آشوبگران و نمکی بر زخم دیرینه دشمنان از نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: یکی از الطاف الهی بر انسان این است که در قرآن وعده داده است اگر گناه کبیره انجام ندهید، گناه صغیره شما بدون توبه بخشیده می‌شود.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام کاظم (ع) خاطرنشان کرد: حادثه دردناک زلزله در ترکیه و سوریه همه ما را اندوهگین کرد اما از اینکه غرب با این اتفاق مصیبت بار سیاسی برخورد کرده است تأسف همگان را برانگیخت.

امام جمعه شهرستان گرمی با اشاره به عفو عمومی از سوی مقام معظم رهبری و تدبیر ایشان در خنثی کردن توطئه دشمنان گفت: این تدبیر رهبر انقلاب دشمن را خلع سلاح کرد و سبب شد تا مزدوران بیگانه بیش از پیش شناخته شوند.

صفری با بیان اینکه صف معترضین و فریب خوردگان از اغتشاشگران جداست، افزود: در جریانات اخیر سلبریتی های ضعیف النفس و بی بصیرت شناخته شدند و دیگر نباید روی آنها حساب کرد.

وی ایستادگی مسئولین با اقتدار در مقابل اغتشاشگران را یادآور شد و بیان کرد: مردم کشور ما به هیچ وجه تحت تأثیر تبلیغات وسیع رسانه‌های معاند قرار نگرفتند و در اوج اقتدار اغتشاشات را مدیریت کردند.

امام جمعه شهرستان گرمی ادامه داد: وقتی اغتشاش و اغتشاشگران و حامیان و مزدوران و فریب خوردگان شکست خوردند مقام معظم رهبری در اوج اقتدار فرمان عفو عمومی صادر کردند که این نشان از درجه بالای بصیر رهبر انقلاب در مقابل بی بصیرتی ایادی غرب است.

صفری تصریح کرد: در آمریکا، انگلیس و فرانسه با معترضین به بدترین شکل ممکن رفتار می‌شود و در مقایسه با رفتار مسئولان کشورمان با اغتشاشگران فاصله از توحش آنان تا تمدن ایرانیان معلوم می‌شود.

انتهای پیام
captcha