ظرفیت خیران برای رفع نیازهای آموزشی کشور به‌کار گرفته می‌شود
کد خبر: 4122095
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
زلفی‌گل:

ظرفیت خیران برای رفع نیازهای آموزشی کشور به‌کار گرفته می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس، رویکرد این وزارتخانه را استفاده از ظرفیت خیران برای رفع نیازهای آموزشی شهرستان‌ها براساس طرح آمایش سرزمین بیان کرد.

دیدار وزیر علوم با نمایندگان استان اصفهان در مجلس

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم در جمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ضمن بیان رویکرد وزارت علوم بیان کرد: اجرای مجموعه مصوبات مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز شورای عالی گسترش آموزش عالی در دستورکار این وزارتخانه است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه تلاش وزارتخانه، استفاده از ظرفیت خیران با رویکرد رفع نیازهای آموزشی شهرستان‌ها براساس طرح آمایش سرزمین است، در ادامه با تشریح گوشه‌ای از برنامه‌های این وزارتخانه، بر بهبود و رفع نیاز صنایع و خدمات به جامعه تأکید کرد.

وی اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و کاهش و افزایش رشته‌های آموزشی و پژوهشی مرتبط با صنایع در دستورکار وزارت‌ علوم است.

جلسه با هیئت امنای دانشگاه اصفهان

سومین نشست از دوره ششم هیئت امنای دانشگاه اصفهان نیز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه اصفهان و اعضای هیئت امنا تشکیل شد.

رئیس دانشگاه اصفهان در این نشست، گزارشی از عملکرد و موفقیت‌های این دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، اداری، مالی، فرهنگی و دانشجویی ارائه داد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز از اقدامات مؤثر دانشگاه اصفهان در راستای ارتقای سطح علمی کشور قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha