اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) در حرم رضوی
کد خبر: 4122266
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) در حرم رضوی

همزمان با ۲۴ ماه رجب‌المرجب سالروز شهادت امام هفتم شیعیان حضرت موسی بن جعفر(ع) ویژه‌برنامه‌هایی در شب و روز شهادت این امام همام در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

حرم رضویبه گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در شب، روز و شام شهادت امام موسی‌بن جعفر(ع)، با محوریت رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی ویژه زائران و عزاداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار می‌شود.

به همین مناسبت امروز، ۲۶ بهمن‌ماه، همزمان با شب شهادت این امام بزرگوار از ساعت ۱۸ مراسم ویژه‌ای با اجرای برنامه‌هایی همچون مرثیه‌سرایی و عزاداری رضا آتشبار، سخنرانی آیت‌الله سیدکاظم صدیقی، شعرخوانی آئینی علیرضا خاکساری و قرائت زیارت جامعه کبیره برگزار می‌شود.

همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) مصادف با پنج‌شنبه، ۲۷ بهمن‌ماه ویژه‌برنامه عزاداری و سوگواری از ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، مرثیه‌سرایی امیر عارف و شعرخوانی آئینی محسن عرب‌خوانی تدارک دیده شده است.

مراسم شام شهادت نیز از ساعت ۱۸ با مرثیه‌سرایی سیدمجید بنی‌فاطمه آغاز می‌شود و در ادامه حجت‌الاسلام سیدمیر هاشم حسینی سخنرانی می‌کند، احمد بابایی به شعرخوانی پرداخته و دعای پر فیض کمیل نیز از سوی مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مهدی سروری قرائت می‌شود.

انتهای پیام
captcha