۳۰ بهمن؛ مهلت نام‌نویسی طلاب لرستانی در المپیاد علمی
کد خبر: 4122285
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴

۳۰ بهمن؛ مهلت نام‌نویسی طلاب لرستانی در المپیاد علمی

بانوان طلبه لرستانی برای شرکت در مرحله استانی المپیاد علمی که ۱۱ اسفندماه امسال به‌صورت همزمان در مدارس علمیه استان برگزار می‌شود، می‌توانند تا ۳۰ بهمن‌ماه به معاونت آموزش مدارس علمیه خود مراجعه و ثبت‌نام کنند.

المپیاد علمی طلاببه گزارش ایکنا از لرستان، روابط عمومی حوزه علمیه خواهران لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دهمین دوره المپیاد علمی طلاب خواهران طلبه سراسر کشور برگزار می‏‌شود و خواهران طلبه لرستانی برای شرکت در مرحله استانی المپیاد علمی می‌توانند تا ۳۰  بهمن‌ماه به معاونت آموزش مدارس علمیه خود مراجعه و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

این المپیاد در سطوح ۲ و ۳ به صورت گرایشی ویژه طلاب برگزار خواهد شد و طلاب سطح ۲، در ۵ گرایش می‌توانند در این المپیاد شرکت کنند.

ادبیات عرب، علوم قرآنی و تفسیر، فقه و اصول، عقاید و کلام و منطق و فلسفه از جمله گرایش‌های دهمین دوره المپیاد علمی ویژه خواهران طلبه سطح ۲ حوزه است و در سطح ۳ نیز ۱۰ گرایش برای شرکت خواهران طلبه اعلام شده است که طلاب در صورت کسب ۷۰ امتیاز می‌توانند به مرحله کشوری راه یابند.

مرحله استانی دهمین دوره المپیاد علمی ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود و مرحله کشوری المپیاد علمی خواهران طلبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

در مراحل استانی و مراحل کشوری طلاب برتر به مراکز نخبگان استان و سازمان کشوری نخبگان معرفی خواهند شد و از تسهیلات و امکانات ادامه تحصیل و دیگر مزایا بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام
captcha