تبیین دستاوردهای انقلاب در گروی تلاش همگانی است
کد خبر: 4123105
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

تبیین دستاوردهای انقلاب در گروی تلاش همگانی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی گفت: تبیین دستاوردهای متعدد انقلاب اسلامی امر مهمی است، که تلاش همگانی اقشار مختلف مردم را می‌طلبد، بنابراین همه باید احساس مسئولیت کنند.

تبیین دستاوردهای انقلاب در گروی تلاش همگانی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عسگر فعال‌آذر، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی، امروز 30 بهمن در نشست بصیرتی روحانیون که با حضور امام‌جمعه، جانشین فرمانده سپاه شهرستان و سایر مسئولان در مسجد دارالسلام سردشت برگزار شد، گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از آنچنان اهمیتی برخوردار است، که تلاش همگانی اقشار مختلف مردم در این زمینه موردنیاز است، بنابراین همه باید پای کار بوده و احساس مسئولیت کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصتی برای رشد معنوی آحاد جامعه فراهم آورد، ادامه داد: در کنار اهتمام برای سعادت ابدی آحاد جامعه، در این 44 سال که سپری شده است، از پیشرفت علمی، صنعتی و ... نیز غفلت نشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی با بیان اینکه، انسان در مکتب نبوی و علوی به ملکوت می‌رسد، گفت: این انقلاب نیز در تلاش است، آحاد جامعه به مقام رفیع انسانی دست پیدا کنند، این مهم در سایه توجه به اخلاق و سیره اولیای الهی دست‌یافتنی است.

فعال‌آذر با بیان اینکه سیره نبوی بدون‌تردید هویت مسلمانان را شکل می‌دهد، گفت: لازم است، سیره نبوی و سبک زندگی علوی را الگوی زندگی خود در مراحل مختلف زندگی قرار دهیم، تا به سعادت و رستگاری دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: گفتار و کردار اولیای الهی برای همه الگو است، به ویژه اینکه شخصیت‌هایی وارسته، مردمی، محبوب و مورداعتماد همه بودند، بنابراین لازم است، مردم به‌ویژه مسئولین سجایای اخلاقی از جمله صبر، حوصله و بردباری به هنگام وقوع شدائد را از اولیای الهی فرا بگیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی اضافه کرد: بدون‌تردید، هر مدیر و مسئولی که در روش کار خود از مکتب اسلام الهام بگیرد، رضایت آحاد جامعه را به دست می‌آورد، همچنین رشد و شکوفایی را در مجموعه تحت‌مدیریت خود رقم می‌زند.

انتهای پیام
captcha