سومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در کلاله برگزار شد
کد خبر: 4123808
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

سومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در کلاله برگزار شد

سومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله و بانوان فعال قرآنی امروز، ۳ اسفندماه در اداره تبلیغات اسلامی کلاله برگزار شد.

جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرانی در کلالهبه گزارش ایکنا از گلستان، سومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله و بانوان فعال قرآنی امروز، 3 اسفندماه در اداره تبلیغات اسلامی کلاله برگزار شد.

حجت‌الاسلام جعفر کوهستانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های قرآنی را می‌توان از منازل به جامعه ترویج کنیم، گفت: انس با قرآن، درس گرفتن از قرآن و نشر رهنمودهای آن از وظایف مهم در این شرایط اجتماعی خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله نقش هیئت بانوان قرآنی را در ترویج فرهنگ قرآنی تأثیرگذار دانست و گفت: جامعه‌ای تمدن‌ساز است که نرم‌افزار و سبک زندگی آن قرآنی باشد، لذا برای رسیدن به حد مطلوب باید از تمام ظرفیت‌های موجود در جامعه از قبیل مساجد و ادارات و تشکل‌های دینی و ... استفاده کرد تا مفاهیم قرآنی وارد متن زندگی مردم شود.

حجت‌الاسلام کوهستانی با بیان اینکه بانوان رکن اصلی جامعه را تشکیل می‌دهند، افزود: هدف از تشکیل این جلسات همفکری با اعضا در جهت پیشبرد فعالیت‌های قرآنی شهرستان بوده که امیدواریم با برنامه‌ریزی و همت این هیئت در سطح شهرستان، شاهد خدمات و برنامه‌های بسیار خوبی در زمینه فعالیت‌های قرآنی بانوان باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله تصریح کرد: مؤسسات و خانه‌های قرآن باید در ترویج فرهنگ قرآنی همتی مضاعف داشته و با راهکارهای مناسب زمینه جذب کودکان و نوجوانان را به فراگیری فعالیت‌های قرآنی فراهم کنند.

همچنین در پایان این جلسه مصوبات جلسات پیشین بررسی و هر یک از بانوان فعال قرآنی برای گسترش فعالیت‌های قرآنی در استان به تبادل و نظر پرداخته و راهکارهایی را ارائه دادند.

 

انتهای پیام
captcha