«پروانه‌ای که نخل شد» در کتابفروشی‌ها رویید
کد خبر: 4123844
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

«پروانه‌ای که نخل شد» در کتابفروشی‌ها رویید

زندگی‌نامه شهید عباس شعف، فرمانده گردان میثم تمار لشکر 27 محمدرسول‌الله(ص) توسط انتشارات 27 بعثت منتشر شد.

«پروانه‌ای که نخل شد» منتشر شد

به گزارش ایکنا، کتاب «پروانه‌ای که نخل شد» نوشته زهرا آقازاده، زندگی‌نامه شهید عباس شعف فرمانده گردان میثم تمار لشکر 27 محمدرسول‌الله(ص) در 248 صفحه از سوی انتشارات ۲۷ بعثت چاپ و روانه بازار نشر شد.

این کتاب سی و دومین کتاب از مجموعه بیست و هفتی‌ها است که توسط این انتشارات منتشر شده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«وقتی پروانه از خفر زنگ زد، آقای شاکری خبر مجروح ‏شدن عباس را داد. پروانه ساکش را جمع کرد که برگردد. خاله‏ صغری و دایی‏ قدرت گفتند که دنبالش می‌‏آیند ولی پروانه قبول نکرد و گفت که نباید باغ و زراعت را در این فصل تنها بگذارند. ولی حریف خاله‏ عنبر نشد.

«من باهات میام خواهر. با این حال تنها نرو.»

خبر نامه عباس به دخترخاله به همه رسیده بود. ولی عباس کسی نبود که بشود از دستش دل‏خور شد. می‏‌دانستند دنیای این جوان با بقیه فرق دارد. بی‏‌بی کیسه بادام را کنار کیف پروانه گذاشت.

«پروانه مادر. عباس رو با خودت بیار اینجا. دلش باز می‏شه بچه‌‏ام. بگو خودش بیاد سهم امسالش رو از نخل بچینه.»

پروانه وقتی از کنار نخل بزرگ وسط حیاط رد می‏شد، دستش را به تنه ضخیم و زبر نخل کشید. آفتاب هنوز بدن قهوه‏ای و زرد خرما‏های نارس را سیاه و براق نکرده بود. پروانه قول داد برای تابستان عباس و بچه‏‌ها را به خفر بیاورد. خداحافظی کرد و با خاله‏ عنبر به ‏سمت تهران حرکت کرد. سال‌‏هاست که اینجا مهمان است و تهران خانه‏‌اش شده.»

«پروانه‌ای که نخل شد» به قلم زهرا آقازاده، به همت انتشارات ۲۷ بعثت در 248 صفحه با شمارگان 1000 چاپ و روانه بازار نشر شد.

انتهای پیام
captcha