هیئات مذهبی محتوای مناسب برای جهاد تبیین تولید کنند
کد خبر: 4124441
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹

هیئات مذهبی محتوای مناسب برای جهاد تبیین تولید کنند

مدیرکل اوقاف استان قم گفت: تولید محتوای مناسب توسط مداحان و سخنران هیئات مذهبی و به صورت کاملا سنجیده و حساب شده در راستای جهاد تبیین امری ضروری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری،  مدیرکل اوقاف استان قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، نشست مشترک رئیس و اعضای شورای هیئات مذهبی با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم امروز ۶ اسفندماه برگزار و طی آن در مورد موضوعات گوناگون بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری،  مدیرکل اوقاف استان قم با اشاره به ویژگی‌های کار جمعی در هیئات مذهبی اظهار کرد: اینگونه کارها در حقیقت مصداق چنگ زدن به ریسمان الهی است که در قرآن و روایات هم به آن اشاره شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه رسالت هیئات تبلیغی و همچنین رسیدگی و دستگیری از مستمندان است، سخنرانان و مداحان هیئات باید به مسائل روز آشنایی کامل داشته و بتوانند در بحث جهاد تبیین، پیشرو باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی باید پاسخگوی نسل جوان امروزی باشند بیان کرد: لازم است در این زمینه و برای تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب در بحث جهاد تبیین، کارهای فاخر و برنامه‌هایی که ثمره آن ملموس باشد تدوین و اجرایی شود.

وی ادامه داد: در این زمینه تولید محتوای مناسب توسط مداحان و سخنران هیئات مذهبی و به صورت کاملا سنجیده و حساب شده ضروری است.

اسکندری تصریح کرد: اداره کل اوقاف قم آماده همکاری گسترده با هیئات مذهبی در همه زمینه‌ها بوده و تعامل بیشتر در این حوزه را به صلاح جامعه می‌داند.

وی با اشاره به کارهای انجام شده و غیرحضوری کردن برنامه‌های مربوط به امور هیئات، بر استفاده از ظرفیت اوقاف برای خدمت به هیئات مذهبی و حمایت از هیئات مذهبی تاکید کرد.

یادآور می‌شود، در ابتدای نشست، جواد اشعری، رئیس شورای هیئات مذهبی استان قم نیز طی سخنانی اظهار کرد: لازم است حمایت مادی و معنوی از هیأت‌های مذهبی به صورت مداوم صورت بگیرد.

انتهای پیام
captcha