همایش «حقوق شهروندی و ایثار» در شیراز برگزار شد
کد خبر: 4124691
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹

همایش «حقوق شهروندی و ایثار» در شیراز برگزار شد

سومین گردهمایی رابطان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان فارس با عنوان همایش «حقوق شهروندی و ایثار» در شیراز برگزار شد.

همایش «حقوق شهروندی و ایثار»، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سومین گردهمایی رابطان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان فارس با عنوان همایش «حقوق شهروندی و ایثار» به‎‌همت بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز، 7 اسفندماه در محل شهرداری منطقه 5 شیراز برگزار شد.

محمدحسین قزلی، مسئول اداره حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این همایش با حضور مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌هایی اجرایی و مسئولان قضایی استان برگزار شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش تبیین حقوق ایثارگران در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی و به تبع سطح جامعه است تا بتوانیم مشکلات آنان را برطرف کنیم.

قزلی بیان کرد: به دنبال این هستیم تا قوانین مربوط به حقوق شهروندی ایثارگران را در سطح جامعه به خوبی اجرا کنیم و در این راستا از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استفاده کنیم.

مسئول اداره حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس یادآور شد: این نخستین همایش حقوق شهروندی و ایثار بوده است و بنا داریم سال آینده این همایش را با حضور مسئولان دستگاه قضا اجرا کنیم تا مباحث مطرح شده در این همایش ضمانت اجرایی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha