کیفیت در برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی مدنظر باشد
کد خبر: 4125014
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

کیفیت در برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی مدنظر باشد

مدیرکل کتابخانه عمومی استان سمنان با بیان اینکه در برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی کیفیت بسیار مهم و ضروری است، گفت: در کنار کمیت باید به کیفیت و واقعی بودن آمار شرکت‌کنندگان در جشنواره توجه خاص داشته باشیم.

شورای اداری سمنانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کتابخانه عمومی استان سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل این نهاد، امروز، 9 اسفند در جلسه شورای اداری شهرستان سمنان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به اهمیت دوازدهمین دوره جشنواره رضوی اظهار کرد: کتابداری که خالصانه در راه امام رضا(ع) گام برمی‌دارد و برای اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه به جامعه تلاش می‌کند، بدون شک برکت تلاش خود را در زندگی مشاهده خواهد کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را یک فرصت برشمرد و افزود: این جشنواره صرفاً یک کار اداری یا سازمانی نیست و فعالیتی دلی برای شناساندن هرچه بهتر مفاهیم فرهنگ والای اهل‌ بیت(ع) به خصوص امام رضا(ع) به مردم جامعه است.

طاهریان با بیان اینکه در برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی کیفیت بسیار مهم و ضروری است متذکر شد: در کنار کمیت باید به کیفیت و واقعی بودن آمار شرکت‌کنندگان در جشنواره توجه خاص داشته باشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را یک اقدام پسندیده دانست و افزود: خانواده‌ها باید از این فرصت کم‌نظیر برای تقویت روحیه مطالعه در فرزندان خود بهره برده و با شرکت در برنامه‌های این‌چنینی به رشد فرهنگی و توسعه اجتماعی منطقه و کشور کمک نمایند.

انتهای پیام
captcha