اجرای طرح تربیت مربی قرآنی در البرز
کد خبر: 4126334
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

اجرای طرح تربیت مربی قرآنی در البرز

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان البرز از برگزاری طرح تربیت مربی قرآنی در این استان خبر داد و گفت: این طرح طی ایام ماه مبارک رمضان در البرز برگزار خواهد شد.

فرخ لقا پورمختارمدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری طرح تربیت مربی قرآنی در این استان خبر داد و اظهار کرد: طرح تربیت معلم قرآنی در البرز به همت اتحادیه قرآنی استان و طی ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با اعلام فراخوان ثبت‌نام این طرح افزود: علاقه‌مندان به‌ویژه فعالان قرآنی استان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناس قرآنی اتحادیه قرآنی البرز در تماس باشند و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

این مسئول به اهداف برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم همچنین حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی و شناسایی استعداد‌های بالقوه قرآنی در سطح استان برای گسترش و توسعه معرفت قرآنی از اهداف اجرای این طرح است.

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز به شرایط حضور علاقه‌مندان در این طرح قرآنی نیز اشاره و اظهار کرد: تسلط به تجوید مقدماتی و آشنایی مقدماتی با مفاهیم قرآن از شرایط اولیه حضور در این طرح خواهد بود.

وی به ویژگی‌های طرح یاد شده نیز اشاره کرد و افزود: بهره‌مندی از حضور اساتید برجسته قرآنی و علمی، ایجاد زمینه‌های شغلی در مراکز قرآنی و دریافت گواهینامه معتبر از مزایای این طرح قرآنی است.

پورمختار با بیان اینکه این دوره آموزشی به مدت ۳۰ ساعت و طی ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و در پایان دوره آزمون کتبی و شفاهی ویژه شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود، یادآور شد: فصیح‌خوانی، ترجمه مفاهیم قرآن، روش‌ها و فنون تدریس و آشنایی با علوم قرآن از محور‌های آموزشی طرح تربیت معلم قرآنی است.

انتهای پیام
captcha