جامعةالمصطفی یکی از داوران جشنواره جذب دانشجوی بین‌المللی شد
کد خبر: 4126503
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
با تصمیم وزارت علوم؛

جامعةالمصطفی یکی از داوران جشنواره جذب دانشجوی بین‌المللی شد

مدیرکل امور تحصیلی المصطفی از انتخاب جامعةالمصطفی العالمیه به‌عنوان یکی از داوران جشنواره بین‌المللی جذب دانشجوی بین‌المللی از سوی وزارت علوم خبر داد.

سیدحمیدرضا حقیقی، مدیرکل امور تحصیلی المصطفیبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام سیدحمیدرضا حقیقی، مدیرکل امور تحصیلی المصطفی، عصر امروز، دوشنبه ۱۵ اسفند در حاشیه بازدید وزیر علوم و تحقیقات از غرفه جامعةالمصطفی العالمیه در جشنواره جذب دانشجویان بین‌المللی در محوطه دانشگاه تربیت مدرس تهران، با اشاره به برگزاری جشنواره انتخاب مرکز برتر در جذب دانشجوی بین‌المللی به همت وزارت علوم، اظهار کرد: این جشنواره فرصتی را برای وزارت علوم پدید آورده است تا مراکز موفق در جذب دانشجوی بین‌المللی را مورد تکریم قرار دهد.

استاد جامعةالمصطفی العالمیه افزود: با توجه به نقش ویژه جامعةالمصطفی در حوزه جذب دانشجوی بین‌الملل، با نظارت وزارت علوم، المصطفی به عنوان یکی از داوران این جشنواره معرفی شد و این فرصت، ظرفیت مناسبی را برای آشنایی دانشگاه‌های کشور با جامعةالمصطفی فراهم آورد؛ امیدواریم این جشنواره موجب گسترش همکاری‌ها میان جامعةالمصطفی العالمیه و دانشگاه‌های کشور در زمینه جذب دانشجو در عرصه بین‌الملل شود.

همچنین حجت‌الاسلام حقیقی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: در این نمایشگاه علاوه بر المصطفی بیش از ۵۰ دانشگاه و مؤسسه جذب دانشجو در محوطه دانشگاه تربیت مدرس طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۱۵ و ۱۶ اسفند میزبان علاقه‌مندان است.

وی ادامه داد: غرفه جامعةالمصطفی مفتخر بود در نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین‌المللی، میزبان زلفی گل، وزیر علوم و دانشجو، رئیس دانشگاه تربیت مدرس باشد.

مدیرکل امور تحصیلی المصطفی بیان کرد: غرفه جامعةالمصطفی ضمن معرفی اجمالی این نهاد آموزشی بین‌المللی در قالب تابلو‌های اینفوگرافی، کلیپ و بروشور‌های سه زبانه(فارسی، عربی، انگلیسی)، به ارائه برخی از دستاورد‌های علمی ـ پژوهشی از جمله آثار و کتب ترجمه و تألیف شده توسط اعضای هیئت علمی و طلاب، آثار مرکز آموزش زبان فارسی، چکیده پایان نامه‌های طلاب به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی، نشریات و فصلنامه‌های تخصصی پرداخته است.

جامعةالمصطفی یکی از داوران جشنواره جذب دانشجوی بین‌المللی شد

جامعةالمصطفی یکی از داوران جشنواره جذب دانشجوی بین‌المللی شد

انتهای پیام
captcha