کانون‌های مساجد از ظرفیت‌ هنر در دعوت به مسجد بهره ببرند
کد خبر: 4126766
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

کانون‌های مساجد از ظرفیت‌ هنر در دعوت به مسجد بهره ببرند

رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان این‌که ما در دور جدید فعالیت‌های ستاد کانون‌های مساجد باید مقابل فراموش سازی مسجد بایستیم، گفت: می‌توانیم با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف از جمله موسیقی، کتاب، سینما و ... در دعوت به مسجد گام برداریم.

حجت الاسلام خدادادهبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام کمال‌الدین خداداده، رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز سه‌شنبه ۱۶ اسفند در همایش تجلیل از فعالان و منتخبان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که به مناسبت سی‌امین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که در تالار ملی حفاری اهواز برگزار شد، بیان کرد: ظرفیت مسجد در نظام توحیدی بر هیچ کس پوشیده نیست، اگر این ظرفیت‌ها در شهرها و محله‌ها احیا شود نیازی به حرف‌ها و بحث‌های پیچیده نخواهیم داشت.

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با بیان اینکه وظیفه ما دعوت به مسجد و توحید است، اظهار کرد: دشمن امروز موانع بسیاری را برای دور کردن مردم از مسجد ایجاد کرده است. بنابراین باید جذابیت‌هایی در این مسیر ایجاد کنیم تا این موانع برداشته شوند.

به گفته خداداده اگر جوان در مسیر صحیح مسجدی شدن قرار گرفت بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد. هنگامی که رهبر انقلاب فرمودند کانون‌های مساجد را فراموش نکنید، عملا دشمن پروژه فراموش سازی کانون‌های مساجد را آغاز کرده بود و برخی در داخل به این فراموشی دامن زدند، ما در دور جدید فعالیت‌های ستاد کانون‌های مساجد باید مقابل این فراموش سازی بایستیم.
 

وی تاکید کرد: باید نهضت بازگشت به مسجد جدی گرفته شود و این وظیفه سنگین برعهده ستاد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است. ستاد کانون‌های مساجد حمایت‌کننده کانون‌های مساجد است. با حمایت کانون‌های مساجد می‌توانیم با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف از جمله موسیقی، کتاب، سینما و ... در دعوت به مسجد گام برداریم.

انتهای پیام
captcha