شاخص‌های جذب جوانان به کانون‌های مساجد را ساده‌تر کنیم
کد خبر: 4126769
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

شاخص‌های جذب جوانان به کانون‌های مساجد را ساده‌تر کنیم

آیت‌الله حیدری با تاکید بر اینکه برای جذب حداکثری جوانان باید شاخص‌های جذب را مقداری ساده‌تر بگیریم، گفت: فعالیت‌های کانون‌های مساجد مختص بچه‌های مسجد نباشد بلکه باید طیف گسترده‌ای از جوانان را در بربگیرد.

آبت‌الله محسن حیدریبه گزارش ایکنا از خوزستان، آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز سه‌شنبه ۱۶ اسفند در همایش تجلیل از فعالان و منتخبان کانون‌های مساجد خوزستان که به مناسبت سی‌امین سالروز تاسیس کانون‌های مساجد کشور که در تالار ملی حفاری اهواز برگزار شد، با بیان این‌که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان ظرفیت بسیار بالایی دارند، گفت: این ظرفیت را انقلاب اسلامی از دهه ۷۰ در اختیار مساجد قرار داد و در طول ۳۰ سال اقدامات ارزشمندی صورت گرفت.
 
وی اظهار کرد: برای اینکه حرکت کانون‌ها پویایی بیشتری داشته باشد باید دو برابر تلاش کرد. استان خوزستان با توجه به ظرفیت خود نسبت به شاخص کشوری عقب است، از این رو ضرورت دارد برای جذب حداکثری جوانان و نوجوانان تلاش کرد.

آیت‌الله حیدری افزود: برای جذب حداکثری جوانان باید شاخص‌های جذب را مقداری ساده‌تر بگیری. فعالیت‌های کانون‌های مساجد مختص بچه‌های مسجد نباشد بلکه باید طیف گسترده‌ای از جوانان را در بربگیرد زیرا ماهیت تاسیس کانون‌ها پوشش فرهنگی و هنری جوانان است.

انتهای پیام
captcha