اعلام آخرین مهلت شرکت در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کردستانی
کد خبر: 4127149
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

اعلام آخرین مهلت شرکت در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کردستانی

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اعلام فراخوان هجدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از ۴ اسفند، گفت: مهلت شرکت در این آزمون برای متقاضیان کردستانی تا ۲۶ اسفند تمدید شد.

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: ثبت‌نام هجدهمین دوره آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در کردستان از چهارم تا 15 اسفند بود که به دلیل استقبال متقاضیان تا 26 اسفند تمدید شد.

وی افزود: در این راستا حافظان ۱۰ الی ۳۰ جزء قرآن کریم استان کردستان از طریق سایت telavat.ir نسبت به ثبت‌نام خود در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن اقدام کنند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه به شرکت‌کنندگان در این آزمون مدرک دپیلم تا دکترا اعطا خواهد شد، بیان کرد: با پیگیری‌های مکرر و مکاتبات یکساله اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان امسال شهرستان بانه به عنوان دومین مرکز آزمون در سایت کشوری ثبت شده است.

وی گفت: وجود دو مرکز برای برگزاری هجدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در استان موجب سهولت شرکت در این آزمون خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند در صورت تمایل و با توجه به شرایط مسافتی در سنندج یا بانه ثبت‌نام و آزمون دهند.

مرادی افزود: با توجه به مصوبه اخیر سازمان دارالقرآن کریم، طلبه‌های اهل سنت که دارای مدرک درجه سه شورای برنامه‌ریزی هستند در صورتی که مدارک مربوطه را در زمان ثبت‌نام در سامانه بارگزاری کنند از شرکت در آزمون کتبی مرحله اول معاف می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه آزمون کتبی هجدهمین دوره آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ۱۵اردیبهشت همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، افزود: آزمون شفاهی پذیرفته‍ شدگان مرحله کتبی شهریور 1۴۰۲ خواهد بود.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: متقاضیان ثبت‌نام دو شهر سنندج یا بانه جهت شرکت در آزمون می‌توانند در زمان ثبت‌نام در سایت telavat.ir شهر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام
captcha