هدف از مسمومیت دانش‌آموزان ایجاد رعب و وحشت است
کد خبر: 4127206
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
امام جمعه گرگان:

هدف از مسمومیت دانش‌آموزان ایجاد رعب و وحشت است

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه یکی از ترفندهای دشمنان ایجاد رعب و وحشت در مردم به‌ویژه خانواده دانش‌آموزان است، گفت: باید در این زمینه هوشیار بود و بنابر تاکیدات رهبر معظم انقلاب، مسئولان به طور جدی در حال پیگیری زوایای این جریان هستند.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به برخی از اتفاقات پیش آمده در مدارس و مسمومیت تعدادی از دانش آموزان اشاره کرد وگفت: همانطور که مقام معظم در این امر تاکید کردند باید مراجع قضایی متولیان این امر هر چه سریع‌تر شناسایی و موضوع به جدیت مورد بررسی قرار بگیرد.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه مردم به خصوص خانواده‌ها نباید تحت تاثیر فضای مجازی قرار بگیرند، گفت: متاسفانه دشمنان تلاش می‌کنند این حوادث تا طوری جلوه دهند که گویا همه مدارس کشور درگیر چنین اتفاقی بوده در صورتی که نباید این اتفاق را با همه مدارس کشور عمومیت داد.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه یکی از ترفندهای دشمنان ایجاد رعب و وحشت در مردم به خصوص خانواده دانش آموزان بوده است، گفت: باید در این زمینه هوشیار بود، لذا روشن شدن این مطلب نیاز به زمان است و بنابر تاکیدات رهبر معظم انقلاب، مسئولان به طور جدی در حال پیگیری زوایای این جریان هستند.

امام جمعه گرگان همچنین به حضور ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل برزیل، اشاره کرد. و گفت: این موضوع بخشی از توان و قدرت نظامی نیروهای مسلح ما را علنی و در معرض دید جهانیان قرار داد.

امام جمعه گرگان به سفر مدیرکل آژانس انرژی اتمی به ایران اشاره کرد وگفت: در این سفر ش شاهد فضای مثبتی در ملاقات‌های انجام شده با مسئولان ایرانی ایجاد شده و امیدواریم با سخنان رافائل گروسی ذهن جهان نسبت به اتهامات بی‌اساس دشمنان نسبت به ایران روشن شود.

انتهای پیام
captcha