همکاری مؤسسه فجرآفرین زاهدان در اجرای آزمون حفظ عمومی قرآن
کد خبر: 4127423
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰

همکاری مؤسسه فجرآفرین زاهدان در اجرای آزمون حفظ عمومی قرآن

مؤسسه فجرآفرین زاهدان از مجریان آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی به حافظان قرآن است که دوره جدید این آزمون در اردیبهشت‌ 1402 برگزار خواهد شد.

حفظ قرآنسیدمهدی پورموسوی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فجر آفرین زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: این مؤسسه از جمله مجریان آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدارک حفظ عمومی به حافظان قرآن کریم است که حافظان یک جزء تا حفظ 25 جزء می‌توانند پس از مراجعه به سامانه این آزمون به نشانی https://hefz.telavat.ir/Guest، مؤسسه فجرآفرین را به عنوان مکان آزمون خود، انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه آزمون فوق 10 اردیبهشت ‌1402 برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این آزمون در یک مرحله و در رشته‌های حفظ ۱، ۲، ۳، ۵، ۷، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء با همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان برگزار و سپس به قبول‌شدگان مدرک معتبر از سوی سازمان دارالقرآن‌ الکریم اعطا می‌شود و هدایایی نیز از سوی مؤسسه تقدیم می‌شود.  

پورموسوی سپس به سایر دوره‌های این مؤسسه در سطوح مختلف اشاره کرد و گفت: روخوانی و روان‌خوانی، مفاهیم، تجوید، حفظ عمومی و تخصصی قرآن از جمله دوره‌های مؤسسه است که در سطوح مختلف برگزار و در کنار آن نیز کلاس حفظ 14 سوره ویژه خردسالان تشکیل می‌شود.

مدیر مؤسسه فجرآفرین اضافه کرد: از دیگر دوره‌ها می‌توان دوره آموزشیاری قرآن، دوره ضمن خدمت کارکنان دولت و دوره بازآموزی مربیان قرآن و محافل قرآنی در ایام مناسبتی و با همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زاهدان اشاره کرد.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی فجرآفرین در زاهدان، بلوار بزرگمهر، انتهای بزرگمهر ۲۶ واقع شده است.

انتهای پیام
captcha