عضویت رایگان 1806 نفر در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی
کد خبر: 4127771
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

عضویت رایگان 1806 نفر در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: همزمان با نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، 1806 نفر با مراجعه حضوری به کتابخانه‌ها به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی درآمدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، ضمن گرامیداشت 17اسفند، نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، گفت: همزمان با اعلام فراخوان عضویت رایگان در روزهای 15 و 16 اسفندماه به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بالغ بر 1800 نفر از مردم خراسان رضوی به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی درآمدند.

وی با اشاره به این استقبال بی‌نظیر از سوی مردم، اظهار کرد: همچنان که گذشته تاکید کرده‌ام، مردم استان خراسان رضوی در دوران کرونا ثابت کردند اگر زمینه و اسباب لازم در خصوص کتابخوانی فراهم شود، استقبال لازم را از این موضوع انجام می‌دهند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی تاکید کرد: هدف از اجرای طرح عضویت رایگان و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی کتاب محور علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به عنوان اصلی‌ترین رسالت مجموعه کتابخانه‌های عمومی، تشویق و ترغیب مردم به سوی کتابخانه‌ها و آشتی دادن جامعه با کتاب در عصر تکنولوژی و فضای مجازی است.

سبزیان اظهار کرد: استقبال مردم از عضویت در کتابخانه‌ها و مشارکت حداکثری در برگزاری برنامه‌های فرهنگی باعث دلگرمی و سندی محکم و مستدل مبنی بر تثبیت جایگاه  کتابخانه‌های عمومی به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی، پایگاه‌ها و دانشگاههای مردمی است.

انتهای پیام
captcha