تحقق شعار سال نیازمند همراهی همه‌جانبه مسئولان و مردم است
کد خبر: 4129699
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
امام جمعه گرگان:

تحقق شعار سال نیازمند همراهی همه‌جانبه مسئولان و مردم است

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی با بیان‌ اینکه تحقق شعار سال نیازمند به همراهی همه‌جانبه مسئولان و مردم است، گفت: به عقیده من در تحقق شعار سال برخی کار‌ها مربوط به مسئولان، دولتمردان، مجموعه‌های قانون‌گذاری و... است، ولی هر کس باید نقش خود را نسبت به فرمان رهبر معظم انقلاب دنبال کند.

مام جمعه گرگان آیت الله نورمفیدی

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان، چهارم فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر با نامگذاری و شعار سال مزین به مسائل اقتصادی نشان دادند که یکی از مسائلی که برای کشور خیلی مهم بوده مسائل اقتصادی است و باید به معیشت مردم توجه ویژه شود.

امام جمعه گرگان گفت: انتظار می‌رود، در سالی که مهار تورم و رشد اقتصادی نام گرفته دولت برای کاهش تورم و حتی مهار آن از ظرفیت تولید بهره لازم و کافی را برده و برنامه اقتصادی خود را شفاف و روشن برای مردم مشخص کند.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند به همراهی همه‌جانبه مسئولان و مردم است، تصریح کرد: به عقیده من در تحقق شعار سال برخی کار‌ها مربوط به مسئولان، دولتمردان، مجموعه‌های قانون‌گذاری و... است، ولی هر کس باید نقش خود را نسبت به فرمان رهبر معظم انقلاب دنبال کند.

امام جمعه گرگان با بیان‌ اینکه باید همه مسئولان، دولت، مجلس و قوه قضاییه و آنهایی که دستی در کار دارند با برنامه‌ریزی دقیق در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند، افزود: اگر تورم مهار شود و گرانی افسار گسیخته کنترل شود بیشتر مشکلات اقتصادی مردم حل و مردم احساس رضایت خواهند کردند.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: وظیفه تولیدکنندگان داخلی این است که محصولات خود را با کیفیت بهتری عرضه کنند تا مردم به جای خرید کالاهای خارجی مشابه، به خرید اجناس و کالای داخل ترغیب شوند.

آیت‌الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به همزمانی بهار طبیعت با ماه رمضان گفت: تقارن ماه مبارک رمضان و فصل بهار، فصل رویش و نو شدن فرصت بسیار مناسبی است که انسان علاوه بر شستشوی دل با استفاده از عطر بهاری خود را با عطر قرآن کریم معطر کند و از فضای معنوی و قرآنی رمضان بهره ببرد.

انتهای پیام
captcha