دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام همت جدی دارد
کد خبر: 4130340
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام همت جدی دارد

استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت سیزدهم برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی در طول سال جدید برنامه‌ دارد و در این زمینه با همت جدی وارد عمل خواهد شد.

دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام همت جدی داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی، امروز 8 فروردین، در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی درراستای تحقق شعار سال که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: تکمیل پروژه‌های در دست اقدام و نیمه‌تمام از جمله مهمترین برنامه‌های سال جدید به شمار می‌رود.

وی برای تلاش مستمر و پیوسته دستگاه‌های اجرایی و موفقیت آنها در این زمینه ابراز امیدواری کرد، گفت: دولت سیزدهم برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی عزم جدی دارد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه، اتمام این طرح‌ها در سال جاری اولویت دارد، پس مدیران ادارات باید با محوریت پروژه‌های نیمه‌تمام برنامه‌ریزی کنند، خاطرنشان کرد: هنر دستگاه‌های اجرایی این است، که برای استفاده اعتبارات ملی از مدیران فرادستی و وزارتخانه‌ها، برنامه‌های قابل اجرایی داشته باشند، تا بتوانیم به سرعت طرح‌ها را به سرانجام رسانده و از آن بهره‌برداری به عمل آوریم.

وی به انجام سفرهای شهرستانی در راستای حل مشکلات مناطق مختلف استان اشاره کرد، افزود: در این سفرها طرح‌های عمرانی برای توسعه هر شهرستان تصویب شده، که برکات زیادی همراه داشته و رشد و توسعه استان را به دنبال داشته است.

استاندار آذربایجان غربی بر لزوم اهتمام برای تکمیل طرح‌های مهمی نظیر راه‌آهن مراغه - ارومیه و آزادراه ارومیه - تبریز تاکید کرد، گفت: با به نتیجه رساندن این طرح‌ها می‌توان درراستای ارتقای شاخص‌های بخش تولید گام برداشت، سپس بهبود معیشت مردم را محقق کرد.

وی بر لزوم اهتمام برای رفع عقب ماندگی‌ها در بخش‌های مختلف تاکید کرد، یادآور شد: برای این حوزه به کار ویژه‌ای نیاز جدی داریم، تا بتوانیم به سرعت در این مسیر گام‌های بلندی برداریم.

انتهای پیام
captcha