استقلال کشور در گرو پیشرفت‌های علمی و اقتصادی است
کد خبر: 4130705
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
امام جمعه گرگان:

استقلال کشور در گرو پیشرفت‌های علمی و اقتصادی است

امام جمعه گرگان با بیان اینکه استقلال کشور در گرو پیشرفت‌های علمی و اقتصادی است، گفت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی در بین آزادی خواهان و مردم جهان پوشیده نیست مردم آگاه ما از این دستاوردهای عظیم با انگیزه و اراده راسخ صیانت می‌کنند.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان در مصلی وحدت گفت: امروز حیرت و نگرانی دشمنان جمهوری اسلامی ایران از پیشرفتهای شگرف ایران در حوزه‌های صنعتی و توانمندی‌های دفاعی کاملا مشهود است.

امام جمعه گرگان ادامه داد: ما توانستیم تحریم‌ها که یک چالش بزرگ بود را به فرصت تبدیل کنیم و شرایط لازم جهت دستیابی به فناوری های جدید و خودکفا را فراهم کنیم. قطع کامل وابستگی به خارج در حوزه‌های مختلف یکی از دستاوردهای مهم است.

وی با بیان اینکه پیشرفت در نیازهای داخلی و توسعه صادرات را از دستاوردهای نظام است، گفت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی در بین آزادی خواهان و مردم جهان پوشیده نیست مردم آگاه ما از این دستاوردهای عظیم با انگیزه و اراده راسخ صیانت می‌کنند.

آیت‌الله نورمفیدی همچنین پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری و دیگر علوم از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست وگفت: این پیشرفت‌ها حاصل تلاش فرزندان این مرزوبوم بوم بوده است که بدون نیاز به کشورهای بیگانه محقق شده لذا با این پیشرفت‌ها و در چنین شرایطی زمینه‌ساز استقلال کشور فراهم خواهد کرد.

امام جمعه گرگان به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: تلاش برای تحقق یافتن این شعار یک تکلیف ملی محسوب می‌شود و همه باید در این زمینه تلاش کنند.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: تلاش مستمر و جهادی برای تحقق شعار سال از سوی مسئولان باید در اولویت باشد و همه با تمام توان برای عملیاتی کردن آن بکوشیم.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه دولت باید ساز و کاری ترسیم کند که میزان تحقق درآمدها با هزینه‌ها تناسب داشته باشد، گفت: لازم است، همه در این زمینه احساس مسئولیت کرده و به سهم خود برای تحقق منویات رهبری تلاش کنیم چرا که پیرو عملیاتی کردن رهنمود‌های ایشان بسیاری از مشکلات در حوزه اقتصاد برطرف می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha