تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «داستان‌نویسی رضوی»
کد خبر: 4131292
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «داستان‌نویسی رضوی»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره «داستان‌نویسی رضوی» تمدید شد، گفت: علاقمندان تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را بفرستند.

ارسالی// تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «داستان رضوی»

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، عصر روز گذشته، 14 فروردین در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «داستان رضوی» تا ۱۵ اردیبهشت‌ خبر داد و گفت: برای استفاده از تعطیلات نوروز و خلق بدیع در راستای ارادت به امام رضا(ع)، تصمیم گرفته شد مهلت ارسال آثار  تمدید شود.

وی ادامه داد: در فاصله مهلت ارسال آثار به جشنواره تا برگزاری آن سه کارگاه داستان‌نویسی و یک گردهمایی از داستان نویسان کشور با حضور نمایندگانی از استان‌ها بر اساس رویکرد تبادل تجارب و آموزش بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد سمنان با بیان اینکه شرکت‌کنندگان سابق داستان‌نویسی رضوی را مطلع و از آن‌ها برای حضور در این جشنواره دعوت کنیم اظهار کرد: در دوره‌های گذشته جشنواره، تولید آثار فاخر از دل جشنواره‌ها، درخواستی بود که جز اهداف جشنواره‌ها نبود و هدف جشنواره‌ها کشف استعدادها و یک کار تبلیغی و ترویجی مورد مطالبه بود؛ این رویکرد جدید بنیاد باعث می‌شود که برگزاری جشنواره با دقت و انسجام بیشتری اتفاق بیفتد.

فلاح متذکر شد: آموزش و پرورش استان مسئولیت اطلاع‌رسانی بخش کشوری و دانش‌آموزی جشنواره داستان رضوی را بر عهده دارد و دانشگاه سمنان مسئولیت اطلاع‌رسانی و جذب آثار دانشجوی و همچنین حوزه علمیه برادران سمنان بخش حوزویان را برعهده‌گرفته  که بر این اساس تاکنون ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده که نسبت به سه دوره پیش این جشنواره در سمنان بیشتر بوده است.

وی با بیان اینکه در کنار این جشنواره برای آشنایی و تبیین معارف رضوی در سطح استان «چهارشنبه‌های رضوی» را خواهیم داشت اظهار کرد: داستان‌هایی در مورد امام رضا(ع) در مدارس خوانده می‌شود که داستان‌های برگزیده دوره‌های قبل را در فضای مجازی منتشر و در مدارس نیز برنامه‌هایی در قالب قصه‌خوانی برای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

فلاح در پایان افزود: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره «داستان رضوی» می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال برخط آثار به پایگاه اینترنتی بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) به نشانی ShamsToos.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha