آزادی کامل بیت‌المقدس؛ انتقام واقعی از صهیونیست آمریکایی
کد خبر: 4131651
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

آزادی کامل بیت‌المقدس؛ انتقام واقعی از صهیونیست آمریکایی

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صهونیست‌ها بدانند که انتقام خون شهید میلاد حیدری یک عملیات ساده نظامی نیست، بلکه انتقام واقعی از این رژیم، آزادی کامل بیت‌المقدس است و بس.

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 16 فروردین در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید مدافع حرم میلاد حیدری گفت: مرحبا به مردم کردستان، مادر و همسر شهید میلاد حیدری که چنین جوان غیوری را پرورانده‌اند، شهیدی که ترجیح داد در میدان باقی بماند و از آب و خاکش دفاع کند.

وی با بیان اینکه خون این شهید و حضور مردم سلحشوری که امروز گردهم آمده‌اند، حامل پیامی بزرگ برای دشمنان است افزود: صهیونیست‌ها سرسخت ترین دشمنان اهل ایمان هستند و از ابتدای اسلام تا کنون همیشه پشت پرده خیانت‌ها بوده‌اند، از ابتدای انقلاب نیز در پس تمامی خیانت هایی که اتفاق افتاده و خواهد افتاد ردپای صهیونیست‌ها دیده می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران کشور بیان کرد: امروز خوشحالیم که بعد از ۴۴ سال، این دشمن(آمریکا و اسراییل) صورت واقعی خود را نشان می‌دهد و خون این شهید حامل این پیام است که همه ما باید قانع باشیم که با چه کسی مبارزه کنیم. امام راحل فرمودند که آمریکا ام الفساد قرن است و اسراییل هم غده سرطانی، اکنون باید این را با تمام وجود لمس کرده که آن ‌ها قهرمان دشمنی و توطئه هستند و تاریخ آن‌ها مملو از خیانت و جنگ بین ملت‌ها است.

وی ادامه داد: جنگ پیامبر(ص) با صهیونیسم‌های اسلام، آسان‌ترین جنگ ها بوده چرا که خداوند آنها را معرفی می‌کند و می‌فرماید، آنها مرد میدان نیستند و با دست‌های پنهان خود حرکت می کنند، امروز جمهوری اسلامی این دست‌های پشت پرده را برای همگان رو کرده است و باید آماده پاسخ باشند.

سردار نقدی در رابطه با چگونگی انتقام از دشمن بیان کرد: همه می دانند که ضربه‌های آمریکا و اسراییل تاکنون بی پاسخ نمانده است و اکنون نیز دشمنان بدانند که خون این شهید نیز بی‌ پاسخ نخواهد ماند، اما این انتقام ما نیست و مردم بدانند که خون شهیدان، با ارزش‌تر از این است که با به درک واصل کردن یک صهونیست جبران شود، انتقام اصلی ما آزادی بیت المقدس است و بس.

وی با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها می‌دانند که این حرکت قطعی است، بیان کرد: سران آنها امروز زمین‌های زیادی را در مناطق آمریکای جنوبی خریداری کرده‌اند، با این خیال که به محض اخراج از بیت‌المقدس در مکانی جدید ساکن شوند، اما خیال خام است و بدانند که کار آنها تمام است و با اخراج از بیت‌المقدس در هیج جای دنیا جایگاهی نخواهند داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، بیان کرد: رهبر انقلاب در پاسخ انتقام خون شهید سلیمانی فرمودند که انتقام خون این شهید اخراج آمریکا از منطقه است و همه شاهد فرار مفتضحانه آمریکا از افغانستان و بسیاری از پایگاه های او در عراق بودند. انقلاب اسلامی و جریان مقاومت تا اخراج کامل آمریکا از منطقه دست از مبارزه بر نخواهد داشت.

وی افزود: همه بدانند بسیاری از مشکلاتی که امروز ملت ما دغدغه آن را دارند، از دشمنی ام‌الفساد است و روزی که ما موفق به پاکسازی صهیونیست از منطقه شویم همه این مشکلات فروکش و خواهد کرد.

سردار نقدی، یادآور شد: مشکل امروز ما نظامی نیست و هر کدام از شاخه های نظامی جریان مقاومت به تنهایی می توانند کار صهیونیست را تمام کنند، آما آنچه که باید امروز برای نابودی دشمن مهیا شود، اذهان و باورهای سیاسی است و برای تحقق این امر همه باید حامی جریان مقاومت شوند.

میلاد حیدری؛ رهرو حاج قاسم سلیمانی بود

مریم سلیمانی، همسر شهید میلاد حیدری در ادامه این مراسم گفت: همسر شهیدم سرباز آقا امام زمان و ولایت فقیه بود و فدایی حرم حضرت زینب(س) شد.

افزود: میلاد عزیز افتخارش رهرو راه حاج قاسم سلیمانی و تبعیت از مقام معظم رهبری بود و با شوق فراوان راهی دفاع از حرم عمه سادات(س) شدند.

سلیمانی با اشاره به اینکه این شهید والا مقام به معنای واقعی کلمه شهید بودند و به قول سردار دل‌ها «تا شهید نباشی شهید نمی‌شوی»، بیان کرد: افتخار ما این است که میلاد اولین شهید ولایت در سال 1402 بود.

وی اظهار کرد: میلاد عزیز ای همسر مقاومم، ای کسی که هیچ‌وقت خستگی بر تنت غلبه نکرد، آسوده باش و بدان رژیم غاصب صهیونیستی در حال دست‌وپازدن و آمریکا جنایتکار رو به افول بوده و ظهور منجی عالم بشریت از هر زمان نزدیک‌تر است.

این همسر شهید در ادامه گفت: شما ای خواهرانم با رعایت حجاب زینبی و بردارانم با داشتن غیرت حیدری، پشتیبان ولایت فقیه و ادامه‌دهنده راه شهدا و حاج قاسم باشید و اجازه ندهید که دشمن بی‌بندوباری و بدحجابی را در جامعه رواج دهد.

وی در پایان یادآور شد: آمریکا و صهیونیست‌ها بدانند خون شهیدان حیدری و مهقانی باعث آبیاری ریشه مقاومت و تنومندتر شدن این درخت باصلابت خواهد شد. مردم بدانند راه رسیدن به قرب الهی امام زمان(عج) و تبعیت از ولایت فقیه است.

انتهای پیام
captcha