افتتاحیه نمایشگاه قرآن فارس برگزار شد
کد خبر: 4131861
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

افتتاحیه نمایشگاه قرآن فارس برگزار شد

مراسم افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت، علوم و معارف دینی به همراه نمایشگاه تخصصی حج و زیارت و ملزومات سفرهای زیارتی، تجهیزات و محافل و مجالس و هیئات مذهبی و اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی استان فارس برگزار شد.

افتتاحیه نمایشگاه قرآن فارس، ماه رمضانبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ماه مبارک رمضان، نخستین نمایشگاه استان فارس در محل دائمی نمایشگاه‌ها به نمایشگاه قرآن و عترت، علوم و معارف دینی به همراه نمایشگاه تخصصی حج و زیارت و ملزومات سفرهای زیارتی، تجهیزات و محافل و مجالس و هیئات مذهبی و اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی استان اختصاص یافت که مراسم افتتاحیه آن شب گذشته، 16 فروردین در شیراز برگزار شد.

محسن نهاوندی، مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس در این مراسم گفت: این نمایشگاه‌ها در مساحت ۴ هزار متر مربعی سالن‌های نرگس و بهار برپا شده است با حضور 100 شرکت کننده و 240 غرفه در بازه زمانی 16 تا 19 فروردین‌ماه برپا شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این‌ها در سالن حافظ برنامه‌های قرآنی نظیر جزءخوانی روزانه قران، کرسی تلاوت، آموزش قرآن به کودکان، نشست‌های تخصصی و... برگزار می‌شود.

نهاوندی بیان اینکه برای برپایی این نمایشگاه هیچ هزینه‌ای دریافت نشده است، گفت: با توجه به اینکه در ایام پر برکت ماه مبارک رمضان هستیم، هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها جریان‌سازی فرهنگ قرآنی در سطح جامعه است.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس اضافه کرد: محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استان فارس و کشور، اطعام حسنی و توزیع افطاری از برنامه‌هایی است که همزمان با برگزاری این نمایشگاه‌ها در سالن حافظ سایت نمایشگاهی فارس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش شده است با حضور گروه‌های هنری و مذهبی و کارشناسان کار بلد در این حوزه‌ها، مباحث انس با قرآن و آموزش‌های اعتقادی برای کودکان هم ارائه شود.

انتهای پیام
captcha