آموزش یک هزار مربی قرآن در فارس
کد خبر: 4132555
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

آموزش یک هزار مربی قرآن در فارس

مسئول کانون تخصصی خدمت قرآنی نمایندگی آستان قدس رضوی استان فارس از آموزش یک هزار مربی قرآن در کانون خدمت قرآن استان فارس خبر داد و گفت: آمادگی اعزام مربی به سایر استان‌ها را نیز داریم.

مجتبی غیب‌پرورمجتبی غیب‌پرور، مسئول کانون تخصصی خدمت قرآن نمایندگی آستان قدس رضوی استان فارس در حاشیه برپایی نمایشگاه قرآن و عترت فارس در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: غرفه کانون خدمت قرآن زیرمجموعه دبیرخانه کانون خدمت رضوی استان فارس با مشارکت سایر مناطق برپا شد.

وی با بیان اینکه مصادیق کانون خدمت قرآن در نمایشگاه مذکور به نمایش درآمد، افزود: تاکنون در کانون خدمت قرآن نمایندگی آستان قدس رضوی 11 هزار قرآن‌آموز داشتیم که در سال تحصیلی جاری نیز 3 هزار قرآن‌آموز در مهدالرضاهای استان فارس تربیت کردیم.

غیب‌پرور همچنین از آموزش یک هزار مربی قرآن در کانون خدمت قرآن استان فارس خبر داد و افزود: این آمادگی را داریم که مربی قرآن خود را به سایر استان‌ها اعزام کنیم.

مسئول کانون تخصصی خدمت قرآنی نمایندگی آستان قدس رضوی استان فارس برپایی کرسی‌های تلاوت ملی، استانی و محلی را از دیگر اقدامات این کانون عنوان کرد و گفت: شاید در طول هفته صدها کرسی تلاوت به همت کانون خدمت قرآن در نقاط مختلف استان برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه تأکید زیادی به برپایی جلسات سنتی قرآن داریم که پرچم آن را در مساجد استان رونمایی می‌کنیم، افزود: یکی از برنامه‌های ما چهارشنبه‌های قرآنی رضوی به یاد شهدا است که هر شب در ماه رمضان برگزار می‌شود و حتی یک جلسه آن هم در نمایشگاه قرآن و عترت فارس برگزار شد.

غیب‌پرور، آموزش خادم‌یاران رضوی، آموزش مربیان مهدالرضا، روایت‌گری قصه‌‎های قرآنی، اجرای طرح شباب‌الرضا را از دیگر اقدامات کانون خدمت قرآن نمایندگی آستان قدس رضوی استان فارس عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha