فطرت قاطبه انسان‌ها ظلم و بی‌تقوایی را نمی‌پذیرد
کد خبر: 4135021
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

فطرت قاطبه انسان‌ها ظلم و بی‌تقوایی را نمی‌پذیرد

استاندار قزوین با بیان اینکه فطرت قاطبه انسان‌ها ظلم و ستم و بی‌تقوایی را نمی‌پذیرد،‌ گفت: ملت ایران پرچمدار این راه خواهد بود و ایستادگی نیروهای مسلح اثرگذاری‌های ژرفی در دنیا به جای خواهد گذاشت.

اعلایی استاندار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، در مراسم رژه ۲۹ فروردین‌ که صبح امروز مقابل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، گفت: به برکت مقاومت و جانفشانی فرزندان این مرز و بوم عظمت و اقتدار ایران در دنیا به وضعیتی رسیده است که از شرایط «منتظر باشیدها» عبور کرده و به وضعیت «دیدیدها» رسیده‌ایم.

وی اظهار کرد: دیگر در وضعیتی هستیم که دنیا می‌بیند وعده‌های ما تحقق یافته و ملت ایران با پافشاری و استقامت بر آرمان‌ها و ارزش‌های خود توانسته به وعده‌هایش جامه عمل بپوشاند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تکیه بر قدرت درون‌زا و ایستادگی ملت؛ ما را به یکی از قدرت‌های بزرگ سیاسی در دنیا تبدیل کرده است و با اطمینان به دنیا می‌گوییم که مقاومت بزرگترین و بهترین روش برای از پای درآوردن مستکبران است.

وی ادامه داد: به ملت‌های مظلوم و گرفتار می‌گوییم که تسلیم شدن تصمیم درستی نیست؛ دیدید که با اتحاد جریان مقاومت و توکل به خدا، وعده‌های صادق الهی محقق شد و امروز در شرایطی هستیم که به دنیا بگوییم خواهید دید که همچون گذشته تاریخ، چگونه مستبدان در اوج قدرت و توان در برابر مخلصین نیست و نابود خواهند شد.

اعلایی بیان کرد: زمان و مکان و افراد تغییر می‌کنند اما سنت‌های الهی ثابت‌اند و همواره رفتار یکسان نتایج یکسان خواهد داشت؛ سنت‌الهی به توفیق جبهه حق ختم می‌شود. نتیجه ایستادگی موفقیت است و نتیجه استضعاف ملت‌ها نابودی است. آنچه این روزها در منطقه و دنیا اتفاق می‌افتد مقدمه‌ای برای فتح و پیروزی است.

استاندار قزوین در پایان گفت: فطرت قاطبه انسان‌ها ظلم و ستم و بی‌تقوایی را نمی‌پذیرد و دنیا از این مسیر عبور خواهد کرد و ملت ایران پرچمدار این راه خواهد بود و ایستادگی نیروهای مسلح اثرگذاری‌های ژرفی در دنیا به جای خواهد گذاشت.

انتهای پیام
captcha