نامگذاری روز ارتش باعث تقویت توان دفاعی کشور شد
کد خبر: 4135112
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌‌جنوبی:

نامگذاری روز ارتش باعث تقویت توان دفاعی کشور شد

سردار محمدرضا مهدوی با بیان اینکه در چند ساله اخیر دستاوردهای بزرگی به همت نیروهای مسلح از جمله سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به ارمغان آمده که دشمنان فکر تعرض به خاک جمهوری اسلامی را نیز نمی‌توانند به خود راه دهند، گفت: نامگذاری ۲۹ فروردین به‌عنوان روز ارتش از سوی رهبر کبیر انقلاب، موهبت الهی بود که باعث تقویت توان دفاعی کشور شد.

سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌‌جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌‌جنوبی، شب گذشته، 28 فروردین‌ماه در ضیافت افطاری این نهاد که به‌مناسبت روز ارتش برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی، ضد انقلاب و منافقین کمر به از بین بردن توان دفاعی کشورمان بسته بودند که امام راحل با درایت خود و حمایت از ارتش و همه نیروهای مسلح، خواب را بر دشمنان این نظام حرام کردند.

وی گفت: این جلسه یک پیام دارد که ما در برابر استکبار جهانی و دشمنان این خطه مانند روزهای اول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس که نماد ایستادگی جمهوری اسلامی است، هم‌پیمان و ید واحد هستیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر کشور در عرصه نظامی و امنیتی، اظهار کرد: نامگذاری ۲۹ فروردین به‌عنوان روز ارتش از سوی رهبر کبیر انقلاب، موهبت الهی بود که باعث تقویت توان دفاعی کشور شد.

همزمان با فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و در راستای بزرگداشت این روز، ضیافت افطاری به میزبانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی و با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی در این مراسم به پاس تلاش‌ها و زحمات ارتشیان دلاور و گرامیداشت ۲۹ فروردین، از خدمات فرماندهان ارتش در استان خراسان‌جنوبی تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین در پیامی به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: روز ارتش یادگار ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و نشان پرافتخاری بر سینه آحاد ارتشیان غیوری است که در این رهگذر به فرمان امام راحل با خلق حماسه‌های عظیم و به یادماندنی، برگ‌های زرین افتخار را به دفتر تاریخ سراسر حماسه ملت ایران افزودند.

سردار مهدوی افزود: ایران بزرگ مرهون دلاورمردی‌ها و حماسه‌آفرینی فرزندان قدرشناسی است که با الهام از سیره حسینی، جان در کف اخلاص نهاده و نشان دادند که با توکل به خدای متعال همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: بی‌شک با وحدت و هم‌افزایی همه‌جانبه نیروهای مسلح کشورمان به‌ویژه سپاه و ارتش، تصویری شکوهمند و قدرتمند از عزم و اراده و همبستگی ایرانیان در تداوم انقلاب اسلامی و فائق آمدن بر مشکلات ترسیم خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: اینجانب به پاس رشادت‌ها و رادمردی‌های ارتشیان غیور، مراتب تبریک صمیمانه خود را به‌مناسبت فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تمامی ارتشیان قهرمان اعم از سربازان غیور، افسران شجاع، کارکنان مؤمن، فرماندهان مجاهد و خستگی‌ناپذیر به‌ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان ارتش تبریک و تهنیت عرض می‌کنم از خداوند متعال سربلندی و توفیقات روزافزونتان را تحت توجهات حضرت صاحب‌الزمان(عج) و در پرتو رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha