عفاف و حجاب شاخصه جامعه اسلامی است
کد خبر: 4136027
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

عفاف و حجاب شاخصه جامعه اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دشمن امروز اتحاد گروه های سیاسی را مورد هدف قرارده است. از شاخصه‌های تمدن اسلامی تقدم عفاف بر حجاب است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس، صبح امروز، 2 اردیبهشت، در خطبه‌های نماز عید فطر بندرعباس، عنوان کرد: وحدت و همدلی گروه‌های سیاسی، اهداف و برنامه‌های دشمنان انقلاب و ایران را با شکست مواجه کرده است.
وی بابیان این‌که گروه‌های مختلف سیاسی را به وحدت و همدلی دعوت می‌کنیم، ادامه داد: منافقان در کنار تجزیه‌طلب‌هایی که ارتباطی باهم ندارند کنار همدیگر قرارگرفته‌اند؛ اما وحدت و همدلی بین ملت و همه اقشار و گروه‌ها، برنامه دشمنان را با شکست مواجه کرده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه بدخواهان ملت ایران، وحدت و اتحاد احزاب و گروه‌های سیاسی را هدف قرار داده‌اند، افزود: در عید فطر باید یک سال گذشته را بررسی کنیم و درس‌هایی که از ماه مبارک رمضان فراگرفته و آموزه‌های رمضان باید در ایام دیگر نیز در جریان باشد.
وی تصریح کرد: حجاب یک موضوع هویتی، تمدنی بوده و همه باید به این نکته توجه کنند و از جنگ تمدنی غافل نشویم، امروز الزام‌های آن را بدانیم و در زمین دشمن بازی نکنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده بیان کرد: در خصوص این موضوع، نباید سرگردان بود و مردم را هم سرگردان کرد، بلکه ضروری است که زمینه‌های مناسب را فراهم کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به این که اینکه این مسئله آغاز جنگ تمدنی است، تصریح کرد: مسئله امروز جامعه زیست عفیفانه است، زندگی پاک مربوط به زن یا مرد نیست و همه را شامل می‌شود و دشمن برای مقابله با تمدن سازی ایران اسلامی وارد این جریان شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده حجاب وعفاف را شاخصه جامعه اسلامی دانست و افزود: وقتی عفت و پاکی در وجود انسان شکل ‌گیرد، موضوع حجاب هم درست می‌شود، حجاب مسئله شرعی بوده و جای چون و چرا ندارد که قرآن و روایت اهل بیت علیهم السلام واجب دانسته‌اند.
وی در پایان گفت: تأکیدمان همواره بر تقدم عفاف بر حجاب است و این جزء شاخصه‌های جامعه ایمانی و اسلامی است، زیرا این‌ها نشانه‌های یک جامعه سالم و امن است که همه باید این را رعایت کنند.

انتهای پیام
captcha