هزینه کرد ۳۰۰ میلیون تومانی برای نمازخانه مدارس خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4136058
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

هزینه کرد ۳۰۰ میلیون تومانی برای نمازخانه مدارس خراسان‌جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: برای تجهیز نمازخانه مدارس استان به فرش محرابی مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان در اسفندماه سال گذشته تخصیص یافت و هزینه شد.

سیدعلیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبیسیدعلیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ترویج فرهنگ نماز در مدارس، لازمه تحقق اهداف جهاد تبیین در نظام تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه نماز پایه و اساس ایمان، بصیرت، تقوا، اخلاص و عمود خیمه دین است، بیان کرد: ترویج فرهنگ نماز در کنار توجه به قرائت و تلاوت با بینش قرآن کریم به منظور  گسترش علوم و معارف قرانی در بین دانش‌آموزان، می‌تواند توطئه‌های شوم و ضد فرهنگی دشمنان، منافقین و بدخواهان اسلام و انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت را نقش بر آب سازد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش‌آموزان، سبب تحقق اهداف تربیتی شده و رشد علمی و اعتقادی آنان را در پی دارد، افزود: مدیران مدارس ملزم هستند تمامی فعالیت‌های آموزشی مدارس را تعطیل کرده و ضمن حضور خود و همه کادر اداری و آموزشی در نماز، دانش‌آموزان را نیز به حضور در نماز جماعت دعوت کنند.

وی یادآور شد: برای تجهیز نمازخانه مدارس استان به فرش محرابی مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان در اسفندماه سال گذشته تخصیص یافت و هزینه شد.

انتهای پیام
captcha