فراخوان ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد
کد خبر: 4136686
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

فراخوان ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: کتابفروشی‌های کردستان که در «سامانه خرید از کتابفروشی» عضو شده‌اند می‌توانند از طریق پنل کاربری خود در نشانی v.ketab.ir تقاضای حضور و فعالیت در شکل مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را ثبت کنند.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و ‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: در راستای حمایت از کتابفروشان و در جهت تقویت و اصلاح چرخه توزیع، امکان حضور کتابفروشی‌ها در شکل مجازی این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فراهم شده است.

وی با اشاره به اعلام شرایط ثبت‌نام کتابفروشان در «سامانه خرید از کتابفروشی» افزود: کتابفروشان فعال استان کردستان می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری خود در نشانی v.ketab.ir تقاضای حضور و فعالیت در شکل مجازی نمایشگاه را ثبت کنند.

مدیرکل فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: حضور کتابفروشی‌ها صرفا در شکل مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امکان‌پذیر خواهد بود و سال مبنای عرضه کتاب برای فروش در شکل مجازی، کتاب‌های منتشر شده از سال ۱۳۹۲ به بعد است.

وی افزود: میزان حمایت از هزینه‌های پستی از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین و ابلاغ خواهد شد و کتابفروشان برای بهره‌مندی از خدمات ویژه «سامانه پست کتاب» باید در این سامانه عضو شوند.

دریایی در پایان یادآور شد: سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha