ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی آستان قدس با جذب و پرورش نیروهای متخصص
کد خبر: 4136734
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی آستان قدس با جذب و پرورش نیروهای متخصص

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی کسب معرفت نسبت به جایگاه امام رئوف را اولین قدم کارکنان جدید این مجموعه، در مسیر خدمت به زائران و مجاوران برشمرد و گفت: تلاش خواهیم کرد با استمرار جذب و پرورش نیروهای متعهد و متخصص در این آستان ملکوتی، خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران را از نظر کمی و کیفی ارتقاء بخشیم.

مالک رحمتی، قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی در آیین افتتاحیه دوره آموزش بدو خدمت کارکنان تازه استخدام شده آستان قدس رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، مالک رحمتی، قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی در آیین افتتاحیه دوره آموزش بدو خدمت کارکنان تازه استخدام شده آستان قدس رضوی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در حکم انتصاب تولیت معزز آستان قدس رضوی نسبت به بهره‌گیری از کارشناسان متدین و انقلابی در پیشبرد و تحقق مأموریت‌های آستان قدس رضوی تأکید داشته‌اند و در همین راستا این مهم با تأکید تولیت معزز در دستور کار قرار گرفت و الحمدلله امروز به ثمر نشست و در این دوره صد نفر جذب شدند.

وی ادامه داد: پس از یک دهه، سال گذشته شاهد برگزاری آزمون استخدامی با هدف جذب کارشناسان خبره در مقاطع تکمیلی بودیم و امروز پس از پایان دو ماه فرآیند آزمون و جذب، شاهد ماحصل آن، یعنی جذب نیروی انسانی متخصص، متدین، انقلابی، کارآمد و اثر بخش در آستان قدس رضوی هستیم که انشاءالله درمسیر تحولی آستان، سرعت و شتاب خوبی ایجاد خواهد شد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به فرآیند تبدیل شدن نیروی انسانی به سرمایه انسانی از مسیر تلاش شبانه‌روزی و آموزش ویادگیری، کسب تجربه، ریسک‌پذیری و تحقق دستاوردهای مطلوب برای سازمان اشاره و تصریح کرد: کارآمدی و اثربخشی دو الزام برای تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی است و اگر این دو مؤلفه در سرمایه انسانی به وجود آمد شاهد عملگرایی و نتیجه مشخص در کارها و فعالیت‌ها خواهیم بود و در نهایت مجموعه‌ای که فعالیت منابع انسانی آن منجر به اقدامات کارآمد و اثربخش با نتایج مشخص بشود می‌توان شاهد تحقق بهره‌وری در آن سازمان بود. ما امروز برای تحقق تحول اساسی در آستان نیازمند ارتقا بهره‌وری در همه مجموعه‌ها هستیم که شما با اراده و نیت و انگیزه‌ای که در بدو ورود دارید یقیناً در این مسیر پیشرو و پیشران خواهید بود.

رحمتی ادامه داد: آستان قدس رضوی همه‌ دارایی‌اش سرمایه اجتماعی مردمی و سرمایه انسانی بوده که پرسنل و کارکنان است و به همین دلیل عزم جدی برای تقویت و حفظ این سرمایه‌ها وجود دارد تا انشاءالله بتوانیم روزبه‌روز خدمت‌رسانی گسترده‌تر و با کیفیت‌تری در این آستان نورانی به زائران و مجاوران امام رضا(ع) داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اقدامات و فعالیت‌های آستان قدس رضوی در حوزه‌های مختلف از جمله اجتماعی، فرهنگی و علمی، بر پایه حضور مدیران و کارکنان دارای روحیه جهادی در حال انجام است و تداوم این مسیر با جذب و پرورش نیروی انسانی متعهد، متخصص و انقلابی استمرار خواهد داشت.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، توجه مداوم به یادگیری و آموزش همزمان با خدمت و همچنین داشتن روحیه جهادی و تحول‌آفرینی و حفظ مستمر آن را توصیه‌هایی برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی برشمرد و خطاب به آنها افزود: توفیق خدمت در دستگاه امامت نصیب و روزی هر شخصی نمی‌شود، عنایت ویژه امام رضا(ع) به شما باعث شده که توفیق خدمت‌رسانی به زائران این امام همام را کسب کنید، لذا ضمن شکرگذاری به درگاه خداوند منان و تشکر و قدردانی از امام رضا(ع)، با برنامه‌ریزی مدون همراه با جدیت، از این فرصتی که نصیب‌تان شده برای خدمت به زائران و مجاوران بهره بگیرید.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: کسب معرفت نسبت به جایگاه امام رضا(ع) و دستگاه امامت، اولین قدم برای آغاز خدمتگزاری به زائران و مجاوران حریم نورانی اهل بیت عصمت و طهارت است و کلید دست‌یابی به این معرفت نیز اخلاص و کار برای خداست که موجب ارتقاء کیفیت در خدمت‌رسانی و ماندگاری آثار آن به زائران و مجاوران می‌شود.

انتهای پیام
captcha