امنیت یکی از نیازهای اولیه و حقیقی انسانهاست
کد خبر: 4137434
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

امنیت یکی از نیازهای اولیه و حقیقی انسانهاست

امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی گفت: امنیت یکی از نیازهای اولیه و حقیقی انسانهاست که با جوهره وجود بشر، پیوندی ناگسستنی دارد.

امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرقامیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با اشاره به نقش بی‌بدیل سربازان در ایجاد امنیت، اظهار کرد: امنیت یکی از نیازهای اولیه و حقیقی انسانهاست که با جوهره وجود بشر پیوندی ناگسستنی دارد و بی‌شک برای ایجاد این امنیت، سربازان وظیفه در کنار تمام نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی جایگاه و منزلت ویژه‌ سربازان در تأمین امنیت را بسیار مهم دانست و افزود: سربازی دوره جدیدی از زندگی و فرصت مناسبی برای کسب تجربه و نقطه عطفی برای مواجه شدن با مشکلات زندگی است.

معصومی بیان کرد: نظم و انضباط یک اصل جدایی‌ناپذیر در هر مجموعه و سازمانی به‌شمار می‌رود و رمز بقاء و پویایی هر سازمان است. این امر مهم در نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران(آجا) که وظیفه تأمین امنیت آسمان ایران را عهده‌دار بوده امری بسیار حیاتی است.

وی به تفاوت‌های خدمت سربازی قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، امروز در دوره سربازی به پا داشتن نماز، در پیش گرفتن راه انبیاء و اولیای الهی و تمرین تمام خوبی‌ها همراه با آموزش‌های نظامی است و سربازان این نظام از منزلت و احترام بالایی برخوردارند. بیداری سربازان برای نگهبانی از مرز و بوم کشور اجر و ثوابی بسیار والا در راه خدا دارد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق اظهار کرد: خدمت کردن به نظام جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات است و این خدمت و آرامش موجود را مدیون اعتقاد به ولایت فقیه و داشتن رهبری فرزانه هستیم که همواره با رهنمودهایشان در حساس‌ترین بزنگاه‌های تاریخی، امید و دلگرمی را در شریان‌های این ملت به‌ویژه در نیرو‌های مسلح جاری کرده‌اند.

معصومی تأکید کرد: تمام افرادی که در نیروهای مسلح کشور اعم از سرباز و کارکنان پایور خدمت‌رسانی می‌کنند به دشمنان اجازه نخواهند داد تا به این کشور از طریق راه‌های زمینی، دریایی و هوایی آسیبی برسانند. فرزندان این خاک و بوم گوش به فرمان ولایت فقیه در خدمت سربازی همیشه آماده رزم بوده و از هیچ عاملی ترس و هراس ندارند.

گفتنی است، صبح امروز 10 اردیبهشت‌ماه مراسم تحلیف سردوشی سربازان هنگ آموزشی منطقه پدافند هوایی‌ شمال شرق امام رضا(ع) در مشهد برگزار شد.

انتهای پیام
captcha