حضور دانشجویان چهارمحال‌و‌بختیاری در مسابقات قرآن پیام‌نور
کد خبر: 4137727
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

حضور دانشجویان چهارمحال‌و‌بختیاری در مسابقات قرآن پیام‌نور

سرپرست دانشگاه پیام‌نور چهارمحال‌وبختیاری از حضور پنج دانشجوی دختر و پسر این دانشگاه در فینال بخش آوایی بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) دانشگاه پیام‌نور به میزبانی تبریز خبر داد.

جشنواره قرآن و عترت

محمود خسروی، سرپرست دانشگاه پیام‌نور چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به حضور دانشجویان پیام‌نور استان در فینال رشته‌های مختلف بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: از مجموع 17 دانشجوی دختر و پسر حاضر در مرحله استانی بخش آوایی، پنج دانشجو نمرات حدنصاب را کسب کرده و به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.

وی در خصوص اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله نهایی بخش آوایی که به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد، ادامه داد: «زهرا سلیمی» در قرائت تحقیق، «محمد‌مهدی عیدی» در قرائت ترتیل، «زهرا مداحیان» حفظ کل، «فاطمه منصوری بیدکانی» در حفظ پنج‌ جزء و در حفظ 10جزء، «سمیه نادری‌‌بنی» به‌عنوان نمایندگان استان در مرحله کشوری حضور خواهند داشت. در مراسمی از برگزیدگان استانی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه تجلیل شد.

خسروی به جزئیات رشته‌‌های معارفی، ادبی، هنری و پژوهشی پرداخت و گفت: در مرحله دانشگاهی، 155 دانشجوی دختر و پسر در این رشته‌ها ثبت‌نام کردند که آزمون‌های کتبی و ارسال آثار این افراد بر طبق تقویم مسابقات انجام شده است.

وی بیان کرد: اختتامیه این‌ رویداد قرآنی 16 اردیبهشت‌‌ماه به‌صورت مجازی و با میزبانی دانشگاه پیام‌نور مرکز تبریز برگزار خواهد شد که نفرات برگزیده ضمن تجلیل، به مرحله ملی‌ مسابقات که در مردادماه امسال در دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی قرآنی ویژه دانشجویان علاقه‌مند، گفت: این آموزش‌ها در گروه‌های مجازی ارائه می‌شود؛ همچنین دوره آموزشی زبان قرآن به‌صورت هفتگی در روزهای شنبه در پیام نور مرکز شهرکرد برگزار می‌شود.

خسروی در پایان به برنامه‌های قرآنی دانشگاه پیام‌نور در ایام ماه رمضان نیز اشاره کرد و گفت: برنامه جزء‌خوانی قرآن‌کریم در ماه مبارک رمضان ماه صیام و نزول قرآن، در دانشگاه‌های شعب پیام‌‌نور برگزار شد که دانشجویان در اجرای این‌ برنامه‌ها مشارکت و سهم بسزایی داشتند.

انتهای پیام
captcha