دوره تخصصی «وقف و ابتدا» در لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4137966
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
19 تا 22 اردیبهشت‌

دوره تخصصی «وقف و ابتدا» در لرستان برگزار می‏‌شود

دوره کاربردی و تخصصی «وقف و ابتدا» ویژه قاریان و فعالان قرآنی لرستان از 19 تا 22 اردیبهشت‌ماه جاری در اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار خواهد شد.

دوره کاربردی و تخصصی «وقف و ابتدا»به گزارش ایکنا از لرستان، با مشارکت اداره‌کل تبلیغات اسلامی و شورای قرآن استان لرستان، دوره کاربردی و تخصصی «وقف و ابتدا قرآن کریم» 19 تا 22 اردیبهشت‌ماه جاری در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار خواهد شد.

این دوره آموزشی با حضور سعید رحمانی، از داوران بین‌المللی و از برترین اساتید حوزه وقف و ابتدا در کشور و کارشناس ویژه تلاوت‌های شورای عالی قرآن در بحث ارزیابی مدرسان و قاریان برگزار می‌شود.

زمان‌بندی برگزاری دوره نیز عبارت از سه‌شنبه، 19 اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 تا نماز مغرب، چهارشنبه، 20 اردیبهشت‌ماه از ساعت  16 تا‌ نماز مغرب، پنج‌شنبه، 21 اردیبهشت‌ماه از ساعت 8 تا 12 و ساعت 15 تا نماز مغرب و جمعه، 22 اردیبهشت‌ماه نیز از ساعت 8 تا 12 است.

یادآور می‌شود، برای قاریان شهرستانی خانم و آقا که در این دوره شرکت می‎کنند محل اسکان تدارک دیده شده است و در پایان برای افرادی که در کل دوره حضور داشته باشند، گواهی‌نامه صادر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha