سهم هنرمندان در توسعه سیستان‌وبلوچستان مشخص شود
کد خبر: 4138239
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

سهم هنرمندان در توسعه سیستان‌وبلوچستان مشخص شود

رضا شریفی گفت: باید سهم هنرمندان در توسعه استان و هم‌افزایی، انسجام اجتماعی و امنیت پایدار مشخص شود و کنشگری لازم را در میدان داشته و ما هم در کنار هنرمندان خواهیم بود.

رضا شریفی معاون استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، رضا شریفی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان شامگاه، 12 اردیبهشت‌ماه، در مراسم بزرگداشت مهر سینما در زاهدان گفت: اگر بناست ظرفیت‌های استان در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و ثبات اجتماعی بکار گرفته شود حتما هنر و هنرمندان نقش تأثیرگذاری در این زمینه دارند.

شریفی با بیان اینکه قابلیت تمدنی سیستان‌وبلوچستان توسط افراد توانمندی مانند حسین ریگی معرفی شده است، به اسامی هنرمندان شاخص سینما و تئاتر در این استان اشاره کرد و افزود: حسین ریگی فیلم‌ساز شاخص استان نماینده شایسته و توانمندی برای معرفی ظرفیت‌های این منطقه است.

وی ادامه داد: در حوزه بنیاد توسعه فرهنگ و هنر کمک‌های لازم را خواهیم داشت تا این اتفاق چهره خشنی که از استان را در ابعاد ملی و بین‌المللی به نمایش گذاشته شده، تغییر پیدا کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان با اشاره به هنر فاخر به‌عنوان یک ظرفیت ماندگار، اظهار کرد: اگر بخواهیم تمدن و ظرفیت‌های شمال تا جنوب سیستان‌وبلوچستان را معرف شویم باید هنر و هنرمند پای کار قرار گیرد.

شریفی گفت: ما می‌توانیم میزبانان خوبی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی در حوزه‌های تئاتر، فیلم و سینما که ظرفیت‌های بکری در شمال و مکران را داراست، بوده و این آمادگی برای فراهم‌سازی این بسترها را داریم.

وی افزود: استعدادها و هنرمندان بی‌نظیری در سیستان‌وبلوچستان هستند که شاید زمینه برای دیده شدن نداشته‌اند، که می‌تواند خروجی جشنواره‌ها این استعدادها را پیدا کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید سهم هنرمندان در توسعه استان و هم‌افزایی، انسجام اجتماعی و امنیت پایدار مشخص شود و کنشگری لازم را در میدان داشته و ما هم در کنار هنرمندان خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha