مراسم بزرگداشت شهدای امنیت در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4139034
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

مراسم بزرگداشت شهدای امنیت در اردبیل برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای امنیت و غیرت با سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مسجد عباسیه میراشرف اردبیل برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهدابه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۱۶ اردیبهشت ماه، در مراسم گرامی‌داشت شهیدان آیت‌الله سلیمانی، آیت‌الله شهرکی و همسر محترمشان و شهید الداغی که با همکاری هیئت سیدالاحرار و اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد، در سخنانی با تاکید بر اینکه همه مردم باید نسبت به بزرگداشت این شهدا همت داشته باشند، تصریح کرد: مردم نمی‌گذارند که یاد و خاطره و جوانمردی و شجاعت این شهدا و نیز شخصیت دینی، اخلاقی و حماسی آنان فراموش شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه شهدا نمونه‌ای شاخص برای عمل به مکتب عاشورا و اسلام هستند، افزود: یادواره شهدا فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی است که هرگز کهنه نمی‌شود.

وی افزود: هر روز که بر نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد افق‌های تازه آشکار و فراز و نشیب‌های این راه پرافتخار نمایان‌تر می‌شود و ارزش جان‌بازی و رشادت شهیدان هر روز بیشتر از قبل جلوه گر می‌شود، چرا که آنان با خون خود بنیان این سازه عظیم و پرشکوه را مستحکم کردند و نهال نورسی را به درخت ستبر و ریشه‌داری تبدیل کردند.

جعفرزاده تاکید کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیاء ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید امام راحل (ره)، ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز بوده و هست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به شهادت آیت‌الله سلیمانی، سرگرد شهرکی و همسر وی و شهادت مظلومانه شهید الداغی افزود: حقیقتا شهید حمیدرضا الداغی سبزواری سنگ تمام گذاشت و در دفاع از ناموس شهر و دیار خود و از جان خود گذشت.
شهید حمیدرضا الداغی نه‌تن‌ها شهید غیرت و مردانگی، بلکه شهید ارزش‌هاست و با شهادتش روحیه غیرت و مردانگی در کشور بار دیگر تجلی یافت و به جهانیان درس جوانمردی و دفاع از ارزش‌ها یاد داد.

در ادامه این مراسم حاضرین با سینه زنی و عزاداری یاد شهدای اردیبهشت ماه را گرامی داشتند.

انتهای پیام
captcha