آغاز ثبت‌نام چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن اوقات در گلستان
کد خبر: 4139141
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

آغاز ثبت‌نام چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن اوقات در گلستان

رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان از آغاز ثبت‌نام چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن اوقات در سال ۱۴۰۲ در گلستان خبر داد و گفت: این مسابقات با محوریت بقاع متبرکه و امامزادگان واجب‌التعظیم(ع) در بخش‌های آوایی و معارفی برگزار می‌شود.

چهل و ششمین مسابقات قرآن اوقافحجت‌الاسلام والمسلمین کوهساران، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از آغاز ثبت‌نام چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن اوقات در سال 1402 در گلستان خبر داد و گفت: سازمان اوقاف و امورخیریه متولی برگزاری مسابقات قرآنی اوقات طبق سنوات هرساله است که ثبت‌نام این دوره از مسابقات از 16 اردیبهشت آغاز شده و تا 15 خرداد ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این مسابقات در بخش‌های مختلف شامل بخش آوایی شامل(حفظ 5، 10، 20، 30 جزء قرائت ترتیل دعاخوانی و اذان) و مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن و در بخش معارفی عمومی(ترجمه سوره یاسین و الرحمن) و بخش معارفی تخصصی شامل معارف قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات تمدید نخواهد شد، گفت: این مسابقات با محوریت بقاع‌ متبرکه و امامزادگان واجب‌التعظیم‌(ع) بوده که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.quraniran.ir  در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha