8000 نفر از خراسان شمالی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند
کد خبر: 4139711
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

8000 نفر از خراسان شمالی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

مدیر حج و زیارت خراسان‌شمالی از اعزام هشت هزار نفر از استان به عتبات عالیات طی سال جاری خبر داد.

8000 نفر از خراسان شمالی به عتبات عالیات اعزام می‌شوندمحمد قاصری، مدیر حج و زیارت استان در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: برنامه ریزی‌های لازم به منظور اعزام هشت هزار نفر از زئران استان به عتبات عالیات به جزء ایام اربعین انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون از ابتدای امسال تاکنون 13 کاروان 50 نفر به عتبات عالیات اعزام شده‌اند، سال گذشته بدون احتساب تعداد زائران اربعین در مجموع ش هزار و 500 نفر به زیارت عتبات عالیات اعزام شدند.
قاصری با بیان اینکه از دو طریق هوایی، و زمینی زائران به عتبات اعزام می‌شوند که از طریق زمینی افراد می‌تواند از کاروان‌های معمولی یا بسته‌های اقتصادی اسفاده کنند، ادامه داد: هزینه سفرهای هوایی بین 140 تا 150 میلیون ریال است.
وی با اشاره به اعزام زائران حج تمتع از نیمه خردادماه سال جاری، گفت: افرادی متقاضی ثبت نام سفر به حج تمتع هستند تا پایان اردیبهشت مهلت نام نویسی در کاروان‌های دارای ظرفیت خالی را دارند.
وی عنوان کرد: طی سال جاری هشت کاروان از زائران شیعه و یک کاروان هم از اهل سنت خراسان‌شمالی در مجموع یک هزار و ۲۶۰ نفر به خانه خدا اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha