۱۰۰۰ قرآن وقفی به مساجد چهارمحال‌وبختیاری اهدا می‌شود
کد خبر: 4140176
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
در جریان نمایشگاه قرآن استان

۱۰۰۰ قرآن وقفی به مساجد چهارمحال‌وبختیاری اهدا می‌شود

به‌مناسبت برپایی نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری، یک‌هزار جلد قرآن وقفی پدر شهید محمدعلی جوزانی کهن از سوی مرکز قرآن آستان قدس رضوی به مساجد استان اهدا می‌شود.

غرفه آستان قدس رضوی در نمایشگاه قرآن شهرکرد

علی اعیانی، مسئول غرفه مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اهدای یک‌هزار قرآن وقفی به مساجد چهارمحال‌وبختیاری در جریان برپایی نمایشگاه قرآن استان، اظهار کرد: این اقدام با مبلغی که مرحوم حاج اسماعیل جوزانی کهن، پدر شهید محمدعلی جوزانی کهن به نیت تهیه قرآن و اهدا به مساجد کشور وقف کرده است اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس، آستان قدس رضوی در جریان برپایی نمایشگاه قرآن در شهرهای مختلف، برحسب نیازی که به ما اعلام می‌شود این قرآن‌ها را تهیه و ارسال می‌کند.

اعیانی با تصریح اینکه یک‌هزار جلد هدیه به مساجد استان تهیه شده است که فهرست‌ مساجد از جانب دبیرخانه کانون خدمت رضوی چهارمحال‌وبختیاری به ما اعلام شده است و نمایندگان مساجد بتدریج برای تحویل قرآن‌ها به نمایشگاه می‌آیند.

نماینده آستان قدس رضوی در نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: تحویل قرآن‌ها مشروط به نامه ممهور به مهر مسجد و هیئت امنای مسجد است‌ که هر مسجد بین ۲۰ تا ۲۵ جلد قرآن وقفی جوزانی دریافت می‌کنند.

اعیانی گفت: با توجه به نیت واقف مبنی بر استفاده از قرآن‌ها در فضای مسجد و اینکه آستان قدس نیز عمل به نیت واقف را در رأس کار دارد، به هیئت امنای مساجد تأکید می‌شود که دقت کنند تا به‌هیچ‌وجه قرآن‌ها از فضای مسجد خارج نشود.

انتهای پیام
captcha