رئیس دانشگاه اصفهان در جمع رؤسای برتر دانشگاه‌های کشور قرار گرفت
کد خبر: 4140852
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

رئیس دانشگاه اصفهان در جمع رؤسای برتر دانشگاه‌های کشور قرار گرفت

در آیینی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رؤسای برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور معرفی شدند که نام رئیس دانشگاه اصفهان نیز در میان آنها به چشم می‌خورد.

رؤسای برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشوربه گزارش ایکنا از اصفهان، روز گذشته، 23 اردیبهشت‌ماه و در آخرین روز برگزاری اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در شیراز، طی آیینی رؤسای برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور معرفی شدند.

در این آیین که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، 14 نفر از رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور مورد تجلیل قرار گرفتند و نشان سرو به همراه لوح سپاس و تندیس به آنها اهدا شد.

از میان رؤسای دانشگاه‌های کشور، 10 نفر به‌عنوان رؤسای برتر معرفی شدند که در میان آنها، نام حسین هرسیج، رئیس دانشگاه اصفهان نیز به چشم می‌خورد. رؤسای دانشگاه‌های یزد، تهران، علم و صنعت، صنعتی بیرجند، ارومیه، تبریز، امام خمینی(ره) قزوین، اراک و حضرت معصومه(ع) نیز از دیگر رؤسای برگزیده هستند.

همچنین از میان رؤسای مؤسسات پژوهشی، رئیس مؤسسه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی و از میان رؤسای پارک‌های علم و فناوری نیز رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی و سیستان‌و‌بلوچستان به‌عنوان رؤسای برتر معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha