مرحله مقدماتی مسابقات سراسری «قرآن قوه‌ قضاییه» در یزد برگزار شد
کد خبر: 4141138
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

مرحله مقدماتی مسابقات سراسری «قرآن قوه‌ قضاییه» در یزد برگزار شد

مرحله مقدماتی کشوری نهمین دوره مسابقات سراسری «قرآن و عترت قوه‌ قضاییه» با ضبط آثار 14 نفر از راه‌یافتگان به این مرحله در استان یزد برگزار شد.

سید محمدمهدی دهقان‌نیری، مسئول فرهنگی دادگستری کل استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مرحله مقدماتی کشوری نهمین دوره مسابقات سراسری «قرآن و عترت قوه‌ قضاییه»، امروز، 25 اردیبهشت‌ماه در یزد برگزار شد.

سید محمدمهدی دهقان‌نیری، مسئول فرهنگی دادگستری کل استان یزد در حاشیه این مسابقات گفت: 14 نفر از راه‌یافتگان به مرحله مقدماتی کشوری با حضور در دادگستری کل استان یزد در این مرحله از مسابقات که به صورت ضبط فیلم بود، شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد هشت نفر آقا و 6 نفر از بانوان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت افزود: فیلم‌ها به تهران ارسال و در خردادماه با حضور داوران مطرح مورد داوری قرار می‌گیرد و راه‌یافتگان به مرحله کشوری مشخص خواهند شد.

دهقان‌نیری یادآور شد: نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت قوه قضاییه در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان ویژه آقایان، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل  قرآن کریم برگزار و 130 نفر از استان یزد در دو گروه آقایان و بانوان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

انتهای پیام
captcha