از بین رفتن مرز‌های دیانت و اخلاق در دنیای کنونی
کد خبر: 4143046
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
مدیرعالی حرم مطهر رضوی بیان کرد:

از بین رفتن مرز‌های دیانت و اخلاق در دنیای کنونی

مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: امروز شاهد نابودی مرز‌های دیانت، اخلاق و انسانیت در دنیای کنونی هستیم و بحمدلله همچنان به برکت وجود اعتاب مقدسه در ایران، عراق و سوریه در عاشقان اهل بیت (ع)، انسانیت، اخلاق و کرامت انسانی وجود دارد.

از بین رفتن مرز‌های دیانت و اخلاق در دنیای کنونی

به گزارش خبرنگار ایکنا، مصطفی فیضی، مدیر عالی حرم مطهر رضوی، عصر امروز، دوم خرداد در آیین افتتاحیه این نمایشگاه هنری «عش الولایه» با اشاره به اینکه حرم مطهر امام رضا(ع) نقطه اتصال قلب عاشقان اهل‌بیت(ع) به یکدیگر است، اظهار کرد: حرم مطهر رضوی هر سال میزبان ۳۰ میلیون زائر ایرانی و غیر ایرانی است و رسالت ما خدمت شایسته به عاشقان و دلدادگان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است. 

وی با بیان اینکه مدیریت زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی یکی از بخش‌های خدمت رسان به زائران کشور‌های غرب آسیا، آسیای مرکزی و ... است، افزود: همزمان با دهه کرامت و به همت این مدیریت، نمایشگاه فرهنگی و هنری عُش الولایه به معنای آشیانه ولایت با هدف به تصویر کشیدن فضایل اهل‌بیت(ع) آماده سازی و افتتاح شد.

مدیرعالی حرم مطهر رضوی تأکید کرد: این نمایشگاه مملو از آثار هنری و ارزشی خلق شده توسط دلدادگان به اهل‌بیت(ع) در سراسر دنیاست که برای خلق این آثار از جان مایه گذاشته‌اند و حاصل ماه‌ها تلاش هنرمندانه و عاشقانه است. 

وی ادامه داد: آثار هنری که توسط هنرمندان در این نمایشگاه ارائه شده، عشق و ارادت آن‌ها نسبت به اهل‌بیت(ع) را نشان می‌دهد و مفاهیم هر یک از این آثار هنری، بیانگر یک واقعه و رویداد عظیم بر اساس آیات و روایات دین مبین اسلام است و هر کدام از این آثار پیام‌های متعددی را نسبت به حقانیت مسلمانان و شیعیان به مخاطبان مخابره می‌کنند.

انتهای پیام
captcha